سمپائولی: سویا شایسته حذف شدن نبود

سمپائولی: سویا شایسته حذف شدن نبود

وبسایت رسمی برنامه نود - سرمربی سویا اعتقاد دارد تیمش شایسته حذف شدن مقابل لسترسیتی نبوده است.

به گزارش وبسایت نود، سویا در بازی برگشت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با قبول شکست 2-0 مقابل لسترسیتی از گردونه این رقابت ها حذف شد، حذف سویا در حالی رقم خورد که این تیم در هر دو بازی رفت و برگشت موقعیت های زیادی را از دست داد، از جمله دو پنالتی ای که به هدر رفت. سمپائولی در واکنش به حذف تیمش چنین گفت:

خوردن گل اول در بازی برگشت، ضربه روحی سختی به تیم وارد کرد. دروازه بان حریف نقشی بسیار مهم با مهار دو پنالتی در هر دو مسابقه ایفا کرد. سوای ناراحتی بابت حذف، بازیکنان باید همچنان به روند خود ادامه دهند. تلاش آن ها ارزشمند بود. با وجود ده نفره شدن، باز هم لسترسیتی را تحت فشار قرار دادیم، در نیمه دوم موقعیت های زیادی خلق کردیم اما بازی کردن و گل زدن در زمین حریف در حضور تماشاگران آن ها، کار آسانی نبود.

تصورم این است که مستحق حذف شدن نبودیم. در چنین بازی هایی جزییات تاثیر زیادی در نتیجه نهایی دارند و در این مورد ما تیم ضعیف تر بودیم. در مورد صحنه اخراج نصری نظر خاصی ندارم، چرا که از صحنه دور بودم، در هر صورت او بازیکنی است که کیفیت های زیادی را برای تیم به همراه دارد و امیدوارم در سویا بماند.

1878