پیکه: بازگشت مقابل پاریسن ژرمن چیزی شبیه به قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا بود

پیکه: بازگشت مقابل پاریسن ژرمن چیزی شبیه به قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا بود

وبسایت رسمی برنامه نود - شکست بارسلونا مقابل دپورتیوو لاکرونیا تا حدی بازگشت تاریخی این تیم مقابل پاریسن ژرمن را تحت الشعاع قرار داد اما به نظر می رسد جرارد پیکه هنوز در حال و هوای آن دیدار قرار دارد.

به گزارش وبسایت نود، بارسلونا که در دیدار رفت مقابل پاریسی ها با نتیجه 4-0 شکست خورده بود با نتیجه 6-1 در خانه خودی این نتیجه را جبران کرد تا به نخستین تیم در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا تبدیل شود که توانسته است شکست 4-0 را جبران کند. با این وجود مدافع متعصب بارسلونا اعتقاد دارد که این تیم اگر می خواهد این بازگشت را به اتفاقی درخشان تر تبدیل کند باید در ادامه فصل با احتیاط بیشتری به مسابقات ادامه دهد. او در این خصوص در مصاحبه با Marca گفت:

راموس درست گفته است، بازگشت ما از هر نظر تاریخی بود. این بازگشت چیزی شبیه به قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا بود. جنجال های موجود من را اذیت نمی کند بلکه همانند یک کودک از آن ها لذت می برم. شبی فوق العاده را پشت سر گذاشتیم که برای همیشه در خاطرات خواهد ماند.

پیکه در ادامه تایید کرد که کسب سه گانه در فصل جاری در تفکر بارسلونا است اما این تیم در حال حاضر باید روی هر دیدا تمرکز کند:

اگر بخواهیم انتظار داشته باشیم که در هر فصل 3گانه کسب کنیم در این صورت از بین خواهیم رفت با این حال امیدوارم که در فصل جاری یک یا دو جام را کسب کنیم.

پیکه در ادامه در خصوص حذف زود هنگام تیم پپ گواردیولا در لیگ قهرمانان اروپا به دست موناکو افزود:

برخی از افراد از پپ و مربیگری او خوششان می آید و برخی دیگر کار او را دوست ندارند. پپ مربی بزرگ و توانمندی است اما هیچ کس نمی تواند در همه دیدارها به پیروزی برسد. باید کاری که او انجام داده است را قدر بدانیم.

لوییز انریکه در پایان فصل از بارسلونا جدا خواهد شد و شایعاتی وجود دارد که دستیار او، خوان کارلوس اونزوئه جانشین او شود، در ادامه پیکه اعلام کرد اونزوئه توانایی های لازم برای هدایت بارسلونا را خواهد داشت:

اونزوئه سال های زیادی است که در بارسلونا حضور دارد و حضور او تنها محدود به حضور لوچو نمی شود، او در زمان حضور پپ گواردیولا نیز در باشگاه فعالیت می کرد. مطمئنا او کاندیدای خوبی برای مربیگری بارسلونا است.

1899