پیش بازی میلان – جنوا؛ توقف ممنوع!

پیش بازی میلان – جنوا؛ توقف ممنوع!

وبسایت رسمی برنامه نود - دو تیم میلان و جنوا در هفته بیست و نهم سری آ شنبه ساعت 23:15 در ورزشگاه سن سیرو به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

به گزارش وبسایت نود، بازیکنان و هواداران روسونری همچنان بخاطر شکست هفته گذشته این تیم مقابل یوونتوس عصبانی هستند و این عصبانیت تنها بخاطر شکست این تیم مقابل یووه نیست بلکه نحوه رقم خوردن این شکست است  که عصبانیت روسونری را به همراه دارد. یک پنالتی بحث بر انگیز برای یووه در دقایق پایانی کافی بود تا تمام تلاش های میلان برای کسب امتیاز از خانه حریف بدون نتیجه باقی بماند. با این حال میلان که در فصول گذشته موفق نشده است در لیگ های اروپایی حاضر شود در سال جاری برای رسیدن به این هدف در رقابت های سری آ تلاش خواهد کرد. مونتلا برای این دیدار غایبین فراوانی خواهد داشت، مونتولیوو، بوناونتورا، آباته و سوسو به دلیل مصدومیت در این دیدار غایب خواهند بود و باکا، رومانیولی و سوسا نیز به دلیل محرومیت نمی توانند میلان را همراهی کنند تا انتخاب ترکیب مناسب برای مونتلا به چالشی عجیب تبدیل شود.

در سوی مقابل جنوایی که در 13 دیدار گذشته خود تنها یکبار به پیروزی رسیده است شرایط سختی دارد. این تیم هفته گذشته در دربی دلا لانترنا مقابل سامپدوریا شکست خورد تا پس از سال 1960 برای نخستین بار در دو دیدار رفت و برگشت مقابل حریف دیرینه خود شکست را پذیرفته باشد. جنوا در فصل جاری مشکلات زیادی هم در فاز هجومی و هم در فاز تدافعی داشته است و تنها 3 بار در فصل جاری به پیروزی رسیده است. جنوا برای این دیدار ماتیا پرین، ولوسو و نینکوویچ را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت و بوردیسو نیز به دلیل محرومیت نمی تواند این تیم را همراهی کند.

در 6 دیدار گذشته دو تیم به شکل عجیبی کفه ترازو به سمت جنوا سنگینی می کند، این تیم 4 دیدار از 6 دیدار آخر خود مقابل روسونری را با پیروزی پشت سر گذاشته است و تنها 2 بار شکست را پذیرفته است. آخرین رویارویی دو تیم نیز در دیدار رفت رقابت های فصل جاری با نتجیه 2-1 به سود جنوا به پایان رسید تا یکی از 3 پیروزی این تیم در فصل جاری مقابل میلان رقم خورده باشد.

آمار مرتبط با این دیدار:

در 5 دیدار از 6 دیدار آخر جنوا کمتر از 3 گل به ثمر رسیده است.

میلان در 25 دیدار گذشته خود مقابل جنوا در سن سیرو تنها یک دیدار را با شکست پشت سر گذاشته است.

میلان در 16 دیدار آخر خانگی خود مقابل جنوا موفق به گلزنی شده است.

جنوا به همراه سامپدوری تنها تیم های حاضر در سری ا هستند که توسط هیچ یک از مدافعین خود به گل نرسیده اند.

جانلوئیجی دوناروما در فصل جاری سری آ 111 بار مهار توپ داشته است که از این حیث بهترین آمار را به خود اختصاص داده است. او تنها دروازه بان حاضر در سری آ است که موفق شده است در دو دیدار متفاوت 9 مهار توپ یا بیشتر انجام دهد.

میلان در 4 دیدار بدون باکا در فصل جاری موفق شده است 7 بار به گل دست یابد.

ترکیب احتمالی دو تیم:

پیش بینی وبسایت WhoScored:

1899