پیش بازی مالاگا – اتلتیکو مادرید؛ گوشه چشم اتلتی به رتبه سوم جدول

پیش بازی مالاگا – اتلتیکو مادرید؛ گوشه چشم اتلتی به رتبه سوم جدول

وبسایت رسمی برنامه نود - دو تیم مالاگا و اتلتیکو مادرید از هفته بیست و نهم لالیگا شنبه ساعت 23:15 در ورزشگاه دلا روزالدای شهر مالاگا به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

به گزارش وبسایت نود، مالاگا که در هفته های اخیر شرایط خوبی ندارد و در 15 دیدار گذشته خود تنها 1 بار به پیروزی رسیده است، این تیم در این دیدارها 5 تساوی و 9 شکست کسب کرده است. شاگردان میشل در حالی مقابل اتلتی به میدان خواهد رفت که تنها 6 امتیاز با منطقه سقوط فاصله دارند و شکست مقابل اتلتی می تواند شرایط این تیم را دشوار تر از پیش کند. مالاگا در این دیدار خانگی باکاری کونه و کوزمانوویچ را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت و حضور رامیرز، رکیو و نصیری در این دیدار نیز در هاله ای از ابهام قرار دارد. همچنین دیاز نیز به دلیل محرومیت در این دیدار غایب خواهد بود.

در نقطه مقابل اتلتی شرایط کاملا متفاوتی دارد و بار دیگر به روز های خوب خود بازگشته است و پیش از وقفه بازی های ملی مقابل سویا به برتری رسید تا به اختلاف 2 امتیازی رتبه سوم جدول برسد. با این وجود لیست بلند بالای مصدومان این تیم ممکن است شرایط را برای ال چولو و شاگردانش سخت کند، با این وجود در صورتیکه این تیم موفق شود مالاگا را با پیروزی از پیش بردارد و سویا موفق نشود مقابل حریف خود به برتری برسد این تیم می تواند به رتبه سوم جدول بازگردد. ال چولو در این دیدار آگوستو فرناندز و تیاگو را مطابق معمول این فصل به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد . علاوه بر آن ها ورسالیکو نیز به دلیل مصدومیت نمی تواند این تیم را همراهی کند. همچنین یانیک کاراسکو نیز به دلیل محرومیت در این دیدار غایب خواهد بود و حضور گایتان نیز در هاله ای از ابهام قرار دارد. با این تفاسیر ال چولو تنها 16 بازیکن از تیم نخست خود را در اختیار دارد و نام چرچی که حتی یک دقیقه هم در لالیگای این فصل به میدان نرفته است در بین این 16 بازیکن به چشم می خورد.

دو تیم در تمامی مسابقات 71 بار به مصاف یکدیگر رفته اند و اتلتی با 39 پیروزی در مقابل 13 شکست شرایط بهتری مقابل مالاگا داشته است. اتلتی 127 بار دروازه مالاگا را باز کرده است و در مقابل مالاگا موفق شده است 67 بار مقابل اتلتی به گل برسد. آخرین دیدار دو تیم در ورزشگاه ویسنته کالدرون با برتری 4-2 اتلتی به پایان رسیده است.

آمار مرتبط با این دیدار:

اتلتی در 6 دیدار گذشته خارج از خانه خود شکست نخورده است و در مقابل مالاگا دو دیدار خانگی آخر خود را با شکست پشت سر گذاشته است.

مالاگا در 11 رویارویی گذشته خود مقابل اتلتی تنها 1 بار به پیروزی رسیده است و آن هم مربوط به دیدار خانگی فصل گذشته است.

گریزمان 98 بار در رقابت های لالیگا به گل رسیده است، تنها بازیکن فرانسوی که موفق شده است بیش از 100 بار در لالیگا گلزنی کند بنزما با 119 گل است.

سرمربی مالاگا، میشل تا به حال موفق نشده است مقابل سیمئونه به برتری برسد، این دو 2 بار مقابل یکدیگر قرار گرفته اند و حاصل تلاش آن ها یک پیروزی برای شاگردان سیمئونه و یک تساوی بوده است.

در 3 دیدار خانگی آخر مالاگا حداقل دو بار شاهد گل بوده ایم.

ترکیب احتمالی دو تیم:

پیش بینی وبسایت WhoScored:

1899