شالکه 1 - 1 دورتموند؛ دربی روهر دوباره برنده نداشت

شالکه 1 - 1 دورتموند؛ دربی روهر دوباره برنده نداشت

وبسایت رسمی برنامه نود - از هفته بیست و ششم بوندس لیگا و در دیداری حساس تیم های شالکه و دورتموند به مصاف هم رفتند و همانند بازی رفت دو تیم به کسب نتیجه تساوی رضایت دادند.

به گزارش وبسایت نود، در دیدار برگشت دربی روهر تیم های شالکه و دورتموند رو در روی یکدیگر قرار گرفتند و در پایان این بازی با نتیجه 1-1 خاتمه یافت. با این نتیجه شالکه 34 امتیازی شد و در جایگاه نهم جدول قرار گرفت، همچنین دورتموند هم با رقم خوردن این نتیجه 47 امتیازی شد و در رده چهارم جدول ایستاد.

نیمه اول بازی متعادل دنبال شد اما در کل بازی سرعت مناسبی داشت. اولین خطر جدی نیمه اول را عثمان دمبله خلق کرد اما او پس از جاگذاشتن چند مدافع شالکه تعادلش را از دست داد و نتوانست ضربه پایانی را به خوبی روانه دروازه کند. در ادامه و روی یک ضد حمله اوبامینگ صاحب موقعیت مناسبی شد اما ضربه او را رالف فرمان به کرنر فرستاد. بازیکنان شالکه در نیمه اول موفق نشدند به صورت جدی دروازه بورکی را تهدید کنند و شاید بتوان گفت جدی ترین موقعیت آن ها ضربه دانیل کالیجوری بود که با اختلاف اندکی از کنار دروازه به بیرون رفت.

نیمه دوم دو تیم بازی بسیار جذابی ارائه دادند. دورتموند بهتر نیمه دوم را شروع کرد و در همان دقایق ابتدایی به گل رسید و در ادامه بازیکنان این تیم می توانستند گل های بعدی را هم به ثمر برسانند اما بی دقتی اوبامیانگ و برخورد ضربه دمبله به تیرک دروازه مانع از آن شد. با نزدیک شدن به دقایق پایانی بازی حملات شالکه فزونی یافت و آبی های سلطنتی موفق شدند گل مساوی را به ثمر برسانند.

شرح گل ها

دقیقه 51 (پیر امریک اوبامیانگ): روی پاس خوب دمبله، کاگاوا در موقعیت تک به تک قرار گرفت، هافبک ژاپنی با پاسی عرضی اوبامیانگ را با دروازه خالی رو به رو کرد و گل اول بازی به راحتی رقم خورد.

دقیقه 77 (تیو کیرر): روی سانتر بن طالب، گورتسکا درون محوطه جریمه صاحب توپ شد و با پاس پشت پای زیبا کیرر را در موقعیت شوت زنی قرار داد و ضربه مدافع پیش تاخته شالکه دروازه بورکی را گشود.

ترکیب دو تیم

7899