پیش‌بازی پسکارا - میلان؛ روسونری در رویای اروپا

پیش‌بازی پسکارا - میلان؛ روسونری در رویای اروپا

وبسایت رسمی برنامه نود - در ادامه بازی‌های هفته سری آ، میلان در خانه پسکارا به مصاف این تیم خواهد رفت.

به گزارش وب‌سایت نود، در ادامه هفته سی‌ام بازی‌های سری آ ایتالیا، میلان در خانه پسکارا و به قضاوت پائولو مازونلی به مصاف این تیم قعر جدولی خواهد رفت.

شاگردان مونتلا درحالی پا به این بازی خواهند گذاشت که می‌دانند برای رسیدن به لیگ اروپا، باید در این بازی پیروز شوند. روسونری که در 6 بازی آخر خود 4 پیروزی و یک تساوی کسب کرده، با امتیازاتی که اینتر و لاتزیو در هفته گذشته از دست دادند، بازهم به رسیدن به یکی از جایگاه‌های چهارم یا پنجم امیدوار شده است. مونتلا در این بازی، مونتولیوو، بوناونتورا، سوسو، برتولاچی و آباته در اختیار نخواهد داشت.

از سوی دیگر اما پسکارا با حضور زندیک زمان نیز به نظر بختی برای ماندن در سری آ نخواهد داشت و حالا چهارمین شکست پیاپی خود را تجربه کرده است. این تیم 4 بازیکن کلیدی خود را نیز برای این بازی در اختیار نخواهد داشت و قطعا کار سختی برای کسب امتیاز از میلانی خواهد داشت که هر سه تقابل قبلی دو تیم را پیروز بوده است.

ترکیب احتمالی دو تیم:

آمار و ارقام بازی:

میلان 12 بازی از 13 تقابل آخر دو تیم در سری آ را پیروز شده است.روسونری در 5 بازی از 6 بازی آخر دو تیم توانسته 4 گل یا بیشتر به ثمر برساند.میلان 12 بازی را این فصل با اختلاف یک گل برده است که بیشترین تعداد در این فصل محسوب می‌شود.پسکارا این فصل 32 بازیکن متفاوت استفاده کرده که بیشترین تعداد این فصل سری آ است.باکا در 3 بازی اخیرش در سری آ 4 گل زده که مساوی تعداد گل‌هایش در 17 بازی قبلی بوده است

پیش بینی نتیجه :

1405