صبای قم 3 - تراکتورسازی تبریز صفر/ صبا برای استقلال تهران بازی کرد

صبای قم 3 - تراکتورسازی تبریز صفر/ صبا برای استقلال تهران بازی کرد

وبسایت رسمی برنامه نود - دیدار تیم های صبای قم و تراکتورسازی تبریز با برتری کامل شاگردان مرفاوی به پایان رسید. 

به گزارش وب سایت نود، در این دیدار صبای قم تیم برتر میدان بود و در نیمه دوم مزد برتری و حملات خود را گرفت و موفق شد با سه گل تراکتورسازی را با شکستی سنگین بدرقه کند. در ادامه گزارش این بازی را می خوانید. 

صبای قم 3 - تراکتورسازی تبریز صفر

  امید جهانبخش (دقایق 61 و 90) و میثم مجیدی (90+4- پنالتی) 

صبای قم

محسن فروزان (84- محمدباقر صادقی)؛ حنیف عمران‌زاده؛ میرهانی هاشمی؛ میثم مجیدی؛ حمیدرضا دیوسالار؛ مهران امیری؛ سید مهدی حسینی؛ کیوان امرایی؛ امید جهانبخشی؛ احمد حسن‌زاده؛ رضا عنایتی

سرمربی: صمد مرفاوی

تراکتورسازی تبریز

ﻣﺤﻤﺪﺭﺿﺎ ﺍﺧﺒﺎﺭﯼ؛ ﺳﻌﯿﺪ ﺁﻗﺎﯾﯽ؛ ﺧﺎﻟﺪ ﺷﻔﯿﻌﯽ؛ ﻫﺎﺩﯼ ﻣﺤﻤﺪﯼ؛ ﻣﺤﻤﺪ ﺍﯾﺮﺍﻥ ﭘﻮﺭﯾﺎﻥ؛ ﻣﻬﺪﯼ ﮐﯿﺎﻧﯽ؛ ﻣﺤﻤﺪﺭﺿﺎ ﻣﻬﺪﯼ ﺯﺍﺩﻩ؛ ﻣﺤﻤﺪ ﺍﺑﺮﺍﻫﯿﻤﯽ؛ ﺷﻬﺮﺍﻡ ﮔﻮﺩﺭﺯﯼ (30- محمد نوری)؛ ﮐﺮﺍﺭ ﺟﺎﺳﻢ؛ ﻣﻬﺪﯼ ﺷﺮیفی (56- فرزاد حاتمی)

سرمربی: امیر قلعه نوئی

شرح بازی

دقیقه 7: ضربه آزاد تیم صبای قم را حسن زاده به طور مستقیم به سمت دروازه تراکتورسازی زد که این ضربه زیبا پس از برخورد به تیرک افقی روی خط دروازه اخباری فرود آمد اما راهی به دروازه تیم تبریزی پیدا نکرد. 

دقیقه 13: جهانبخش توپ را به محوطه جریمه تراکتورسازی ارسال کرد که توپ به عنایتی رسید و این بازیکن پاسی را برای امرایی فرستاد اما ضربه آخر امرایی با دخالت بازیکنان تراکتورسازی به بیرون زمین فرستاده شد تا تنها یک کرنر برای صبای قم به دست بیاید.

دقیقه 20: ارسال ضربه کرنر توسط حسن زاده و ضربه سر عنایتی صحنه خطرناکی را روی دروازه تراکتورسازی به وجود آورد اما توپ از بالای دروازه تیم تبریزی به خارج رفت. 

دقیقه 24: ایرانپوریان با یک شوت دروازه میزبان را تهدید کرد اما فروزان به زیبایی این توپ را دفع کرد؛ البته داور قبل از ضربه ایرانپوریان خطایی را به سود صبای قم اعلام کرده بود.

دقیقه 29: جهانبخش با یک فرار سریع به داخل محوطه جریمه تراکتورسازی نفوذ کرد اما پیش از آنکه بتواند حرکت خود را کامل کند، محمدی توپ او را به خوبی تصاحب کرد تا این موقعیت هم برای میزبان از دست برود. 

دقیقه 45+1: حسن زاده ارسال سریع و خطرناکی را به محوطه جریمه تراکتورسازی فرستاد اما اخباری با خروج به موقع و دفع توپ، این موقعیت را از میزبان گرفت.

گل اول صبای قم توسط امید جهانبخش

دقیقه 61:امید جهانبخش از پشت محوطه جریمه شوت سنگینی را روانه دروازه تراکتورسازی کرد که توپ دور از دستان اخباری به قعر دروازه تیم میهمان رفت و گل نخست بازی را برای صبای قم به ثمر رساند. 

دقیقه 54: ضربه ایستگاهی جاسم کرار پس از برخورد به زمین به شکل خطرناکی در آستانه ورود به دروازه صبای قم بود که واکنش عالی محسن فروزان مانع از گل شدن این توپ شد و این توپ راهی کرنر شود. 

دقیقه 68: محمد ابراهیمی پاس بسیار خوبی را به فضای مقابل دروازه صبای قم ارسال کرد تا محمد نوری در موقعیت خوبی برای گلزنی قرار گیرد اما ضربه این بازیکن به اوت رفت.

گل دوم صبای قم توسط امید جهانبخش

دقیقه 90:ارسال توپ از خط دفاعی صبا و اشتباه مدافعان تراکتور سبب شد تا جهانبخش در موقعیت تک به تک با اخباری قرار گرفته و با یک ضربه چیپ توپ را وارد دروازه تراکتورسازی کند. 

گل سوم صبای قم توسط میثم مجیدی (پنالتی)

دقیقه 90+4:خطای بازیکنان تراکتورسازی روی امید جهانبخش در درون محوطه جریمه سبب شد تا داور بازی یک ضربه پنالتی برای میزبان اعلام کند و میثم مجیدی این توپ را بر خلاف جهت اخباری به قعر دروازه تراکتورسازی فرستاد تا گل سوم صبا شکل بگیرد. 

پایان بازی

صبای قم 3 - تراکتورسازی تبریز صفر

خلاصه بازی صبای قم و تراکتورسازی تبریز را  اینجا ببینید. 

2081