سمپائولی: دوست دارم روزی در لیگ انگلیس مربیگری کنم

سمپائولی: دوست دارم روزی در لیگ انگلیس مربیگری کنم

وبسایت رسمی برنامه نود - سرمربی آرژانتینی سویا از مربیگری در لیگ جزیره استقبال می کند.

به گزارش وبسایت نود، خورخه سمپائولی که در این فصل توانسته نتایج درخشانی با سویا کسب کند و آن ها را به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا رساند در مصاحبه با رسانه های انگلیس عنوان کرده از حضور در این لیگ استقبال می کند.

سمپائولی که از او به عنوان سرمربی آینده آرژانتین نام برده می شود به نشریه سان انگلیس گفته:

امیدوارم این شانس را پیدا کنم تا تجربه و ایده هایم را به انگلیس بیاورم. مربیان بزرگی توانستند فلسفه شان را در این لیگ پیاده کنند. مشغول یادگیری زبان انگلیسی هستم اما چون در آنجا زندگی نمی کنم این کار مقداری زمان می برد. زمانی که در انگلیس زندگی کنم خیلی سریع تر می توانم زبان آن ها را یاد بگیرم.

سمپائولی که تابستان گذشته یکی از گزینه های مربیگری چلسی بود درباره ملاقتش با رومن آبراموویچ گفته:

من گفت و گویی فوتبالی با آبراموویچ داشتم. من وضعیت بازیکنان چلسی حتی آن هایی که به صورت قرضی در دیگر تیم ها بودند و بازیکنانی که قصد داشتم بخرم را آنالیز کردم. ما درباره آکادمی چلسی و سبک بازی تیم صحبت کردیم. مکالمه بسیار طولانی و مفیدی بود. ما درباره فوتبال و زندگی در چلسی حرف زدیم. آبراموویچ عاشق فوتبال است و می خواهد چیز یاد بگیرد. اینکه چند ساعت را صرف چنین ملاقاتی کرد اتفاق خاصی بود. این فرصت را داشتم که نشان دهم جنبه های مختلف باشگاه چلسی را می شناسم و چه ایده هایی برای آینده تیم دارم. 

سرمربی پیشین تیم ملی شیلی درباره نخستین فصل حضورش در یک باشگاه اروپایی گفته:

قدردان سویا هستم اما در لالیگا سه تیم در سطح دیگری نسبت به بقیه هستند. شما با میل به پیروزی به دنیا آمدید و پیروز شدن برای تیم های سطح دوم لالیگا به خاطر وضعیت مالی شان بسیار دشوار است. ما بهترین فصل تاریخ باشگاه را پشت سر می گذاریم اما باز این هم کافی نبود. رقابت با رئال، اتلتیکو و بارسا در لالیگا تا پایان فصل انرژی شما را می گیرد.

۲۰۳۱