کورتوا: چلسی تحت فشار قهرمانی در لیگ برتر، پیشرفت کرده است

کورتوا: چلسی تحت فشار قهرمانی در لیگ برتر، پیشرفت کرده است

وبسایت رسمی برنامه نود - کورتوا در مورد فشار در کورس قهرمانی صحبت کرده است. 

به گزارش وبسایت نود، کورتوا یکی از ارکان صدرنشینی چلسی در این فصل از لیگ برتر انگلیس، پیش از دیدار حساس روز یکشنبه مقابل منچستریونایتد در مورد رقابت این تیم در کورس قهرمانی صحبت کرده است:

با فشار ناشی از صدرنشینی کنار آمده ایم و پیشرفت کرده ایم. فکر می کنم تحت فشار قرار گرفتن برای ما خوب است، البته شاید تیم های دیگر تحت فشار بیشتری قرار دارند تا بتوانند فاصله را کم کنند ولی ما به فکر قهرمانی هستیم و می خواهیم اختلاف مان را حفظ کنیم. ما نسبت به خودمان مطمئن هستیم ولی اگر در پایان فصل تیمی بتواند بالاتر از ما در جدول قرار گیرد، باید گفت شایستگی این را داشته که در پایان فصل قهرمان شود. باید توجه داشت که فصل با 31 یا 32 بازی به پایان نمی رسد. با این حال، تمام تلاش مان را می کنیم تا بتوانیم به قهرمانی برسیم.

در ادامه ماه آپریل بازی های سختی پیش رو داریم، مقابل یونایتد در الدترافورد و بازی با ساوتهمپتون و اورتون. هر سه تیم، تیم های خوبی هستند که به دنبال صعود در جدول هستند. بازی های سختی به حساب می آیند ولی برای تیم ما خوب است. باید بازی به بازی پیش برویم. باور دارم که قهرمانی را از دست نمی دهیم ولی نمی توانیم با خیال راحت ادامه فصل را طی کنیم. باید سخت تلاش کنیم، یعنی کاری را که طی شش و هفت ماه گذشته انجام داده ایم، تکرار کنیم. اگر این کار کنیم می توانیم به قهرمانی برسیم.

در بعضی بازی ها بدشانس بوده ایم که گل خورده ایم و کلین شیت نکرده ام ولی فکر می کنم پیروزی تیم بسیار مهم تر از کلین شیت است.

1878