کین: حذف چلسی از جام حذفی می تواند ضربه روانی بزرگی به این تیم بزند

کین: حذف چلسی از جام حذفی می تواند ضربه روانی بزرگی به این تیم بزند

وبسایت رسمی برنامه نود - ستاره انگلیسی تاتنهام اعتقاد دارد پیروزی این تیم مقابل چلسی در جام حذفی می تواند روی کورس قهرمانی لیگ برتر تاثیر بگذارد.

به گزارش وبسایت نود، هری کین که بازگشتش به میادین را با گلزنی در جریان پیروزی ۴-۰ روز شنبه تاتنهام مقابل بورنموث جشن گرفت عنوان کرده پیروزی این تیم مقابل چلسی در نیمه نهایی جام حذفی می تواند ضربه روانی بزرگی به تیم آنتونیو کونته بزند.

کین به نقل از fourfourtwo به خبرنگاران گفته:

پیروزی مقابل چلسی در جام حذفی می تواند ضربه روانی بزرگی به این تیم بزند. البته جام حذفی ربطی به لیگ ندارد و مشخص نیست حذف احتمالی چلسی چه تاثیری روی کورس قهرمانی لیگ خواهد گذاشت اما این بازی بزرگی برای ما است. این بازی برای باشگاه هم اهمیت زیادی دارد. اگر در این بازی پیروز شویم شاید شک و تردیدهای بازیکنان چلسی نسبت به قهرمانی در لیگ بیشتر از قبل شود.

کین که با گلزنی در این بازی به نخستین بازیکن تاتنهام از زمان جیمی گریوس تبدیل شد که توانسته در سه فصل متوالی در لیگ به آمار ۲۰ گل زده برسد در این باره گفته:

ما احساس خیلی خوبی داریم و از نظر روانی بسیار قوی هستیم. در حال حاضر بی رحمانه بازی می کنیم. به محض اینکه از حریف پیش بیفتیم برای زدن گل های بعد و کشتن بازی تلاش می کنیم. شکستن رکورد همیشه خوشایند است. جیمی گریوس بازیکنی باورنکردنی بود و اسطوره تاتنهام محسوب می شود. به عنوان یک مهاجم مهم است که با ثبات باشم. خوشحالم که بار دیگر به آمار ۲۰ گل زده در لیگ رسیدم.

۲۰۳۱