شکسپیر: باید آرامش خود را حفظ کنیم

شکسپیر: باید آرامش خود را حفظ کنیم

وبسایت رسمی برنامه نود - کریگ شکسپیر با اعلام اینکه شاگردانش باید آرامش خود را در دیدار برگشت حفظ کنند به شاگردانش هشدار داد تا مراقب حملات زهر دار اتلتیکو مادرید باشند.

به گزارش وبسایت نود، لستر سیتی در دیدار رفت با پنالتی بحث بر انگیزی که به سود اتلتی گرفته شد با حساب 1-0 مغلوب حریف شد تا در دیدار برگشت نیاز به پیروزی داشته باشد. لستر در این دیدار پس از مدت ها می تواند از وس مورگان استفاده کند تا با ترکیبی نسبتا کامل به مصاف رقیب برود. شکسپیر در کنفرانس خبری پیش از این دیدار اعلام کرد شاگردانش باید با آرامش مقابل حریف صف آرایی کنند:

باید در دیدار خانگی خود با هوش عمل کنیم و توجهی به نیمکت حریف نداشته باشیم و کنترل کردن نیمکت حریف را به داور بسپاریم. باید شرایط را به خوبی کنترل کنیم و از حضور تماشاران خودی نهایت استفاده را ببریم.  باید روی عملکردمان تمرکز کنیم و نباید فراموش کنیم که حریف تیمی قدرتمند است، نمی توانیم 90 دقیقه به دفاع بپردازیم چرا که اگر می خواهیم به مرحله بعد مسابقات صعود کنیم باید در این دیدار گلزنی کنیم.

وس مورگان از کمند مصدومیت رهایی یافته است و در تمرین روباه ها حاضر شده است، این بازیکن چند هفته به دلیل مصدومیت دور از میادین بود اما در جلسات تمرینی روباه ها حاضر شده است و می تواند بار دیگر برای این تیم به میدان برود. با این وجود شکسپیر در ادامه در خصوص ترکیب مد نظرش افزود:

تصمیم نهایی را فردا اتخاذ خواهم کرد، باید شرایط بازیکنان را به خوبی بسنجیم و بهترین ترکیب را روانه میدان کنیم. وس در 3 جلسه آخر تمرینی ما حاضر بوده است. باید از پیشرفت و تلاش او برای رهایی از مصدومیت  تشکر کنم.

لستر سیتی هفته گذشته در ویسنته کالدرون با حساب 1-0 شکست خورد، تک گل اتلتی از روی ضربه پنالتی به دست آمد. خطای صورت گرفته روی بازیکنان اتلتیکو مادرید خارج از محوطه رخ داده بود با این وجود داور این دیدار به اشتباه اعلام پنالتی کرد تا آنتوان گریزمان تک گل دیدار رفت را از روی نقطه پنالتی به ثمر برساند، شکسپیر در ادامه در این خصوص افزود:

داور تصمیمی که احساس می کرد درست است ر اتخاذ کرد. هرچند که همه ما دیدیم که تصمیم او اشتباه بود با این وجود باید روی کار و عملکزد خودمان تمرکز کنیم تا با آمادگی کامل به مصاف حریف برویم.

اتلتیکو مادرید که در دو فصل از 3 فصل گذشته تا فینال لیگ قهرمنان اروپا پیش رفته است و در فینال مقابل حریف شکست خورده است از نظر کارشناسان شانس بیشتری برای صعود از این مرحله دارد با این وجود شکسپیر با یادآوری احتمال قهرمانی لستر سیتی در فصل گذشته لیگ برتر انگلیس که 5هزارم درصد تخمین زده شده بود در ادامه افزود:

آن ها در گذشته در خصوص احتمال قهرمانی ما اشتباه کرده بودند، بیایید امیدوار باشیم بار دیگر نیز اشتباه کرده باشند. می دانیم که در مقابل تیمی مانند اتلتیکو مادرید تاریخچه کمتری داریم اما با این مسئله مشکلی نداریم. می دانیم که برای صعود باید چه کاری انجام دهیم. امیدواریم بتوانیم هوادارانمان را خوشحال کنیم.

1899