مدیر فنی بایرن مونیخ: فلسفه نقل و انتقالات بایرن مونیخ با باشگاهای دیگر متفاوت است؛ نمی توان برای لام جانشین پیدا کرد

مدیر فنی بایرن مونیخ: فلسفه نقل و انتقالات بایرن مونیخ با باشگاهای دیگر متفاوت است؛ نمی توان برای لام جانشین پیدا کرد

وبسایت رسمی برنامه نود - میشائیل رشکه مدیر فنی باشگاه بایرن مونیخ می گوید جذب بازیکنان با قیمت های گزاف در فلسفه این باشگاه جایی ندارد.

به گزارش وبسایت نود، میشائیل رشکه در مصاحبه با ال پایس عنوان کرد که آن ها در جستجوی پیدا کردن جانشین برای فیلیپ لام نیستند، بلکه می خواهند بازیکنی برای پست مدافع راست پیدا کنند. از دید رشکه بازی های خوب لام باعث شده پیدا کردن جانشین برای او سخت تر شود.رشکه دباره سیاست های نقل و انتقالات بایرن مونیخ به ال پایس گفت:

نقل و انتقالات های بزرگ با فسلفه بایرن مونیخ همخوانی ندارد. بایرن مونیخ همیشه سرمایه گذاری خوبی برای جذب بازیکنان جدید انجام داده اما نه در حد رئال مادرید. باشگاه های بزرگ اروپا خیلی کم اقدام به فروش بازیکنان خود می کنند. تمامی بازیکنان مهم جهان در اختیار تعداد معدودی باشگاه هستند و تنها زمانی به تیم دیگری منتقل می شوند که قرارداد آن ها به اتمام برسد، همانند زلاتان ایبراهیموویچ و دنی آلوز.  سال گذشته منچستر یونایتد برای انتقال پوگبا بیش از 100 میلیون یورو هزینه کرد و انتقال هیگواین هم با نزدیک 90 میلیون یورو صورت پذیرفت.

بهترین بازیکنان جهان هم اکنون در یوونتوس، رئال مادرید، بارسلونا، اتلتیکو مادرید، تیم های برتر لیگ انگلیس، بایرن مونیخ، دورتموند و پاریسن ژرمن بازی می کنند.

ما یاشوا کیمیش را در حالی جذب کردیم که در بوندس لیگا دو بازی می کرد و رئال مادرید هم آسنسیو را در همچین شرایطی جذب کرد. کیمیش آن موقع بازیکن جوانی بود و ما برای او 8.5 میلیون یورو پرداخت کردیم. در آن زمان این پول برای چنین بازیکنی زیاد محسوب می شد اما گاهی اوقات شما باید تصمیم گیری کنید،، بعضی وقت ها باید ریسک کرد.

رشکه همچنین درباره جانشین فیلیپ لام گفت:

ما دنبال جانشین فیلیپ لام نیستیم، ما دنبال پیدا کردن یک مدافع راست هستیم. اگر لام 100 بازی انجام داده باشد در 99 بازی خوب بوده است، خیلی خوب و عالی و تنها در یک بازی خوب نبوده است، همانند مسی و رونالدو. پیدا کردن بازیکنی در سطح لام بسیار دشوار است. از نظر من دنی کارواخال بعد از لام بهترین مدافع راست جهان است.

7899