لسترسیتی 1 - 1 اتلتیکومادرید؛ صعود اتلتی و پایان رویاپردازی شکسپیر

لسترسیتی 1 - 1 اتلتیکومادرید؛ صعود اتلتی و پایان رویاپردازی شکسپیر

وبسایت رسمی برنامه نود - دو تیم دیدار برگشت از مرحله یک چهارم نهای لیگ قهرمانان اروپا را برگزار کردند.

به گزارش وبسایت نود، اتلتیکو مادرید که در دیدار رفت موفق شده بود با پنالتی بحث برانگیز لسترسیتی را با حساب 1-0 شکست بدهد در این دیدار با خیالی آسوده تر به میدان آمد و در سوی مقابل شکسپیر و شاگردانش در پی رقم زدن تراژدی دیگری برای تیم های اسپانیایی بودند.

در دقایق ابتدایی این دیدار لسترسیتی با ارئه دیداری هجومی نشان داد برای باز گرداندن نتیجه دیدار رفت به میدان آمده است. این تیم برای نخستین بار در دقیقه 7 اوبلاک را به زحمت انداخت اما درخشش این دروازه بان و همچنین حضور مدافعین اتلتی مانع از گلزنی اوکازاکی شد. در ادامه اوکازاکی باز هم موقعیت خوبی به دست آورد اما تحت فشار گودن موفق نشد ضربه دقیقی به توپ وارد کند و موقعیت خوب دیگری برای لستر از بین رفت.

دقیقه 26: همکاری بازیکنان اتلتی به فلیپه لوییز در سمت چپ محوطه جریمه ختم شد، ارسال تماشایی این بازیکن در داخل محوطه جریمه به سائول رسید و این بازیکن با ضربه سر موفق شد توپ را دور از دستان اشمایکل به نخستین گل این دیدار تبدیل کند.

لسترسیتی که شرایطش را در ادامه لیگ قهرمانان اروپا بیش از پیش در خطر می دید سعی در این داشت تا مالکیت توپ را در اختیار بگیرد اما هافبک ها قدرتمند اتلتی مانع از این کار شدند و این تیم در ادامه با کنترل کردن بازی مانع از این شد تا لستر سیتی بتواند موقعیت حساسی به دست بیاورد.

نیمه نخست این دیدار در حالی به پایان رسید که لسترسیتی بازی را بسیار هجومی آغاز کرد اما بازی هوشمندانه شاگردانه ال چولو باعث شد تا اتلتی با ببرتری در نیمه نخست به رختکن برود.

لستر نیمه دوم را نیز هجومی آغاز کرد اما این اتلتی بود که توسط گریزمان و کاراسکو صاحب موقعیت شد، پاس گریزمان در محوطه جریمه برای کاراسکو این بازیکن را در موقعیت مناسبی قرار داد اما آلبرایتون با حضوری به موقع مانع این بازیکن شد تا لستر همچنان به بازگشت در این دیدار امیدوار باشد. در ادامه باز هم لستر به بازی هجومی خود ادامه داد و موفق شد به نتیجه برسد.

دقیقه 61: جیلول که از ابتدای نیمه دوم به میدان آمده بود و تحرک خاصی به خط هافبک لستر بخشیده بود ضربه اش را روانه دروازه کرد، ضربه او با برخورد به مدافعین تغییر جهت داد و مقابل واردی قرار گرفت، این بازیکن دروازه ای مملو از بازیکن اتلتی را در مقابل خود دید اما با ضربه ای تک ضرب موفق شد گل تساوی لسترسیتی را به ثمر برساند.

در ادامه لستر باز هم به نمایش هجومی خود ادامه داد، این تیم موقعیت های خوبی برای گلزنی داشت اما دفاع جانانه اتلتی مانع از گلزنی روباه ها شد. حضور چیلول در نیمه دوم شرایط لستر را زیر و رو کرد اما بازیکنان اتلتی با حفظ توپی که داشتند اجازه ندادند تا این بازیکن بتواند بیش از این ها شرایط این تیم را به خطر اندازد. با این وجود لستر باز هم در دقایق پایانی به حملات پر دامنه خود ادامه داد اما موفق نشد در این دقایق به گل برسد تا در نهایت این شاگردان سیمئونه باشند تا با ارائه دیداری هوشمندانه به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود می کنند.

1899