شکسپیر: اتلتیکو مادرید می تواند در لیگ قهرمانان اروپا به عنوان قهرمانی برسد

شکسپیر: اتلتیکو مادرید می تواند در لیگ قهرمانان اروپا به عنوان قهرمانی برسد

وبسایت رسمی برنامه نود - کریگ شکسپیر که تیمش توسط اتلتی از گردونه رقابت های لیگ قهرمانان اروپا حذف شد اعلام کرد اتلتی می تواند در این مسابقات به قهرمانی برسد.

به گزارش وبسایت نود، گلی که سائول نیگوئز در نیمه نخست به ثمر رساند باعث شد تا کار لستر دشوارتر شود، تک گل واردی نیز کافی نبود تا لستر به مسیرش در این رقابت ها ادامه دهد و در نهایت پس از ارائه نمایشی هجومی و شجاعانه با کسب تساوی از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا حذف شد. شکسپیر پس از این دیدار در خصوص این دیدار گفت:

تاریخچه اتلتی همه چیز را نشان می دهد. آن ها دو سال از 3 سال اخیر در فینال این رقابت ها حاضر شده اند، پس از دیدار رفت فکر می کردم می توانیم به رقابت ها برگردیم اما علی رغم تلاشی که داشتیم موفق نشدیم به هدفمان برسیم. احساس می کنم آن ها بد شانس بوده اند که در این سال ها موفق نشده اند به قهرمانی برسند، در دو دیدار رفت و برگشت به خوبی شایسگی هایشان را نشان دادند. آن ها برای هر تیمی در نیمه نهایی رقیبی سرسخت خواهند بود و دلیلی وجود نخواهد داشت تا آن ها در این رقابت ها به مقام قهرمانی نرسند.

وی در ادامه در خصوص حذف از رقابت ها افزود:

از اینکه حذف شدیم ناراحت هستیم اما به عملکردمان افتخار می کنم چراکه دیدارهای خوبی را به نمایش گذاشتیم. بازیکنان نیز باید به عملکردشان افتخار کنند چراکه نمایش های درخشانی داشته اند.

شکسپیر که با دو تغییر در ابتدای نیمه دوم شرایط بازی را دگرگون کرد در ادامه ابراز امیدواری کرد تا این تجربه باعث شود تا بازیکنان لستر تلاش کنند تا بار دیگر در این رقابت ها حاضر شوند:

این برنامه را از ابتدا داشتیم، پس از تعویض ها با 3 مدافع به بازی ادامه دادیم. با این وجود اعتقاد دارم در نیمه نخست نیز شرایط فوق العاده ای داشتیم اما تنها نقطه ضعف ما این بود که در محوطه جریمه حریف موفق نبودیم. سعی کرده بودیم با بازی مستقیم و کمک محرز و واردی به نتیجه برسیم. در جلسات تمرینی این سیستم را تمرین کرده بودیم اما احساس نمی کردیم که این سیستم به سرعت به جواب برسد. در نیمه دوم نیز شرایط خوبی داشتیم و به گل رسیدیم اما نتوانستیم به تعداد گل هایی که نیاز داشتیم دست یابیم. با این وجود همه بازیکنان باید به عملکردشان افتخار کنند، همه آن ها می خواهند در بالاترین سطح فوتبال مشغول باشند با این وجود باید به لیگ برتر قناعت کنیم و سعی کنیم در این مسابقات به نوار پیروزی ها باز گردیم.

ادامه حضور شکسپیر در لستر سیتی نا مشخص است و هرچند که این مربی پس از اخراج رانیری عملکرد فوق العاده ای داشته است با این وجود هنوز آینده اش در این تیم مشخص نیست، او در ادامه در این خصوص افزود:

خیلی به آینده فکر نمی کنم. نمی توان در فوتبال خیلی آینده نگر بود. در حال حاضر باید روی رقابت های لیگ برتر تمرکز کنیم تا با کسب امتیاز شرایطمان را بهبود ببخشیم. این مهم ترین هدف ما است و باید از حالا به فکر دیدار مقابل آرسنال باشیم. آینده من در اختیار خودم نیست و باشگاه باید در این خصوص تصمیم بگیرد. اگر این قرار داد تمدید شود برای من خوشحال کننده است اما در حال حاضر تنها تا پایان فصل قرارداد دارم. از حضور در لستر لذت برده ام و از حضور در لیگ قهرمانان نیز لذت بردم، مفتخر هستم که جانشین یکی از بهرین مربیان دنیا در یکی ازبهترین تیم های دنیا شده ام.

1899