کونته در واکنش به اظهارات فابرگاس: مسی خودخواه نیست و چلسی به چنین بازیکنی نیاز ندارد

کونته در واکنش به اظهارات فابرگاس: مسی خودخواه نیست و چلسی به چنین بازیکنی نیاز ندارد

وبسایت رسمی برنامه نود - سرمربی چلسی با نظر ستاره اسپانیایی این تیم درباره ادن هازارد موافق نیست.

به گزارش وبسایت نود، آنتونیو کونته در واکنش به مصاحبه اخیرسسک فابرگاس مبنی بر اینکه تنها لیونل مسی از ادن هازارد بهتر است و این بازیکن برای رسیدن به سطح مسی باید خودخواه تر باشد اذعان کرده به هیچ وجه با این حرف موافق نیست و تیمش نیازی به بازیکن مغرور ندارد. 

کونته به نقل از fourfourtwo به خبرنگاران گفته:

اصلا با این حرف موافق نیستم. فکر نمی کنم بازیکن بزرگی مثل مسی خودخواه باشد. اولین هدف یک قهرمان بازی کردن برای تیم و استفاده از استعدادش برای تیم است. بهترین بازیکنان بدون تیم نمی توانستند وجود داشته باشند. شنیدن این حرف که یک بازیکن برای تبدیل شدن به بازیکنی بزرگ باید خودخواه باشد غم انگیز است. هیچ وقت نمی توانم این حرف را درک کنم. من بازیکن خودخواه در تیمم نمی خواهم. ترجیح می دهم شکست بخورم تا بازیکن خودخواهی داشته باشم. چنین چیزی را نمی خواهم و از بازیکنم قبول نخواهم کرد. 

کونته درباره نیمکت نشینی ادن هازارد و دیگو کاستا در بازی با تاتنهام گفت:

مطمئنا همه بازیکنان می خواهند در تمامی بازی ها به میدان بروند اما مربی هم باید بهترین تصمیم را برای تیم بگیرد و تعادل در تیم را پیدا کند. مربی باید به بازیکنانی که تعهد، روحیه کاری و اراده بالا از خودشان نشان دادند فرصت بازی دهد. واکنش کاستا و هازارد به نیمکت نشینی در نیمه نهایی جام حذفی خوب بود. هنوز در مورد ترکیب تیم برای بازی با ساوتهمپتون تصمیم نگرفتم اما فکر می کنم هازارد و کاستا شرایط خوبی برای بازی دارند. 

۲۰۳۱