استقلال 1- 1 الاهلی امارات / کار آسان آبی پوشان برای صعود در هفته پایانی

استقلال 1- 1 الاهلی امارات / کار آسان آبی پوشان برای صعود در هفته پایانی

وبسایت رسمی برنامه نود -دیدار تیم‌های استقلال و الاهلی امارات با نتیجه تساوی به پایان رسید.

به گزارش وبسایت نود ، استقلال در پنجمین دیدار خود در چارچوب دیدارهای مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 20:15 امشب (سه‌شنبه) در ورزشگاه آزادی پذیرای الاهلی امارات بود که این دیدار با تساوی یک - یک خاتمه یافت.

کاوه رضایی در دقیقه 59 برای استقلال و عبدالعزیز صنقور در دقیقه 16 برای الاهلی گلزنی کردند.

استقلال: مهدی رحمتی، وریا غفوری، رابسون جانواریو، لئوناردو پادوانی، میلاد زکی پور، امید نورافکن، امید ابراهیمی، فرشید اسماعیلی، کاوه رضایی، خسرو حیدری و یعقوب کریمی

تعویض:میلاد ذکی پور( ۵۷- علی قربانی)ووریا غفوری( ۸۲- جابر انصاری)یعقوب کریمی(۹۰- مگویان)

الاهلی:جید ناصر، خمیس سالمین، حبیب الفردان، ولید عباس، اسمایل احمد، ریبرو، احمد خلیل، خمیس اسماعیل، عبدالعزیز هیکل، عبدالعزیز سنور، مخیط دیپو

تعویض:احمد خلیل( ۸۲- اسموا ژیان)اسماعیل حمدی( ۸۸- سعید البلوشی)

کارت زرد: پادوانی و امید ابراهیمی از استقلال و خمیس  از الاهلی

برای مشاهده خلاصه بازی: استقلال ۱-۱ الاهلی امارات کلیک کنیددقایق حساسدقیقه 15 ( گل اول الاهلی - عبدالعزیز سنور ): حرکت تمرین شده بازیکنان الاهلی ، پاس هوایی برای احمد خلیل و این بازیکن با ضربه سر عبدالعزیز سنور را در فرصت گلزنی قرار میده و این بازیکن با یک ضربه زمینی توپ را از بین پاهای مهدی رحمتی عبور میده.

دقیقه 18 : پاس در عمق برای کاوه رضایی را جید ناصر دروازه بان الاهلی برای جمع کردن آن از دروازه خارج شد که کاوه رضایی با تیز هوشی این توپ را نصیب شد و تعادل او به هم خورد در ادامه ، بازیکنان استقلال اعتقاد داشتند این صحنه پنالتی است.

دقیقه 19 : شوت مجکم امید ابراهیمی با برخورد به مدافعان الاهلی به کرنر رفت.

دقیقه 20 : کرنر های پیاپی استقلال یکی پس از دیگری توسط مدافعان و دروازه بان الاهلی برگشت داده شد.

دقیقه 22 : درگیری فیزیکی بین یعقوب کریمی و حمدی رخ داد.

دقیقه 32: ضربه کاشته چسبیده به خط محوطه جریمه را یعقوب کریمی زد که دروازه بان العین با یک واکنش خوب توپ را دفع کرد تا این فرصت استقلال هم از دست برود.

دقیقه 37: شوت فرشید اسماعیلی از پشت محوطه جریمه با اختلاف زیاد از بالای دروازه به اوت رفت.

دقیقه 46: ارسال خطرناک خسرو حیدری یک موقعیت گلزنی برای آبی پوشان ایجاد کرد که در نهایت مدافعان الاهلی توپ را سراسیمه دفع کردند.

دقیقه 58 ( گل اول استقلال - کاوه رضایی ) : پرتاب اوت وریا غفوری برای خسرو حیدری و سانتر بی نقص این بازیکن با ضربه سر زیبای کاوه رضایی به گل استقلال تبدیل شد.

دقیقه 60: فرصت خوب برای مهاجم الاهلی در محوطه جریمه با ضربه این بازیکن به سمت دروازه استقلال رفت که مهدی رفتی عالی توپ را مهار کرد.

دقیقه 61: شوت از راه دور امید ابراهیمی 2 ضرب توسط دروازه بان برگشت داده شد و علی قربانی در برگشت نتوانست از توپ استفاده کند.

دقیقه 65: ارسال کوتاه و زمینی یعقوب کریمی را دروازه بان الاهلی مهار کرد.

دقیقه 70: پرتاب بلند کاوه رضایی یک کرنر برای استقلال دست آورد.خسرو حیدری ضربه کرنر را زد که مدافعان توپ را برگشت دادند و توپ برگشتی را غفوری شوت کرد که با فاصله زیاد راهی اوت شد.

دقیقه 82: کاوه رضایی پشت مدافعان الاهلی صاحب توپ شد ولی خروج دروازه بان سریع تر از مهاجم استقلال بود و او توپ را به اوت زد.

دقیقه 87: ضربه کاشته الاهلی با ضربه سر رابسون همراه شد که مهدی رحمتی توپ را به سختی مهار کرد.

دقیقه 93: سانتر کاوه رضایی با سرعت بسیار زیاد به سمت دروازه الاهلی میرفت و فقط یک اشاره نیاز داشت تا به گل تبدیل شود که دروازه بان الاهلی هوشیارانه توپ را مهار کرد.