افتتاح دوره مربیگری فوتبال بانوان با حضور ساکت و مدرس نروژی

افتتاح دوره مربیگری فوتبال بانوان با حضور ساکت و مدرس نروژی

دوره آموزش مربیگری فوتبال پایه بانوان باحضور مدرسان نروژی از روز گذشته در مرکزی ملی فوتبال ایران آغاز شد.

به گزارش کاپ و به نقل از سایت فدراسیون، دوره آموزش مربیگری فوتبال پایه بانوان به مدت سه روز و با شرکت ۲۴ مربی خبره فوتبال پایه سراسر کشور با حضور مدرسین نروژی در مرکز ملی فوتبال ایران آغاز شد.

محمدرضا ساکت و احسانی در مراسم افتتاحیه این دوره آموزشی حضور داشته و دقایقی را برای مربیان صحبت کردند.

محمد احسانی، رئیس کمیته آموزش  ضمن تشکر از فدراسیون فوتبال به خاطر برگزاری دوره های آموزشی، از مربیان خواست تا با تلاش و پشتکار برای بهتر شدن وضعیت فوتبال و تیم های بانوان اقدام کنند.

محمدرضا ساکت، رئیس سازمان تیم های ملی در این جلسه ضمن تشکر از مربیان سراسر کشور و مدرسین نروژی به مسئله تیمهای ملی اشاره کرد و گفت: ۱۸ تیم ملی در قسمت اقایان و بانوان داریم که ۷ تیم مربوط به بانوان است. در رقابتهای فوتبال سوچی روسیه (تورنمنت دوستانه) و مرحله مقدماتی جام ملتهای فوتبال زنان آسیا در ویتنام، شاهد حضور بهترین بازیکنان بودیم.

وی ادامه داد: بانوان ایرانی همگام با مردان در شورای شهر و مجلس و ادارات مختلف حضور دارند در نتیجه زنان ایرانی متعهد به فوتبال و همه جهات از بهترین ها هستند. هدف ما از برگزاری دوره های آموزشی این است که بهترین شرایط را برای بازیکنان و مربیان خود ایجاد کنیم تا بستر رشد و موفقیت فوتبال بانوان بیش از پیش فراهم شود.