تلاش منچستریونایتد برای جذب گریزمن و بلوتی با 170 میلیون پوند

تلاش منچستریونایتد برای جذب گریزمن و بلوتی با 170 میلیون پوند

وبسایت رسمی برنامه نود - منچستریونایتد قصد دارد با هزینه 170 میلیون پوندی، خط حمله تیمش را تقویت کند.

به گزارش وبسایت نود و به نقل از ایندیپندت، ژوزه مورینیو برای تقویت قوای تهاجمی تیمش قصد دارد در تابستان آنتوان گریزمن و آندره ا بلوتی را جذب کند. پیش از این صحبت از ترانسفر گریزمن به منچستریونایتد مطرح بود ولی حالا بلوتی هم به عنوان دیگر گزینه مورد نظر مورینیو مطرح شده است. طبق اعلام این رسانه یونایتد در جذب این دو بازیکن پیشرفت های خوبی داشته ولی هنوز مشکلاتی بر سر نهایی شدن دو انتقال وجود دارد.

گریزمن در صورت جدایی از اتلتیکو، می خواهد در تیمی بازی کند که حتماً در لیگ قهرمانان اروپا حضور داشته باشد و یونایتد هنوز مشخص نیست که فصل بعد در لیگ قهرمانان اروپا حضور دارد یا خیر. در این بین، بلوتی هم بند فسخ قرارداد 84 میلیون پوندی دارد که انتقالش را سخت می کند. در صورتی که یونایتد بخواهد هر دو بازیکن را جذب کند، باید 170 میلیون پوند برای فسخ قرارداد این دو بازیکن پرداخت کند.

البته شیاطین سرخ توانایی مالی برای پرداخت چنین هزینه ای را دارند و با توجه به جدایی وین رونی و زلاتان ابراهیموویچ در تابستان (که محتمل به نظر می رسد)، نزدیک به 500 هزار پوند حقوق هفتگی به این دو بازیکن، در لیست پرداخت های مالی یونایتد آزاد می شود.

در عین حال شنیده می شود یونایتد قصد دارد برای جذب بلوتی، با سران تورینو مذاکره کند تا شاید بتواند با مبلغ ارزان تری این بازیکن را به خدمت بگیرد، یکی از برنامه های یونایتد پرداخت مبلغی کمتر از بند فسخ قرارداد به همراه انتقال دارمیان به تورینو است. گزینه دیگر، انعقاد قراردادی همچون انتقال مارسیال است که شامل بندهای افزونه است.

1878