بارسلونا 7 - 1 اوساسونا؛ قدرت نمایی نیمکت نشین های بارسا در شب گلزنی ماسکرانو

بارسلونا 7 - 1 اوساسونا؛ قدرت نمایی نیمکت نشین های بارسا در شب گلزنی ماسکرانو

وبسایت رسمی برنامه نود - دو تیم از هفته سی و چهارم لالیگا به مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت بارسا موفق شد در دیداری پر گل به برتری دست یابد.

به گزارش وبسایت نود، لیونل مسی که در دیدار ال کلاسیکو برای پانصدمین بار با لباس بارسلونا گلزنی کرد در ایتدای این دیدار مورد تقدیر هواداران این تیم قرار گرفت، نیوکمپ شاهد بنری عظیم در این دیدار بود تا بدین ترتیب به تقدیر از مسی بپردازد.

مطابق انتظار بارسا از همان ابتدا مالکیت توپ و میدان را در اختیار گرفت و خیلی زود موفق شد به نخستین گل خود دست یابد.

دقیقه 12: لیونل مسی با توپ دزدی که در میانه میدان انجام داد با سرعت بالایی که داشت با دروازه بان تک به تک شد و با ضربه ای چیپ موفق شد نخستین گل بارسا را به ثمر برساند.

در ادامه بارسا باز هم بر دامنه حملاتش افزود، این تیم با سیستم عجیبی که انریکه اتخاذ کرده بود به میدان آمده بود و تعدد بازیکنان هافبک این تیم باعث شده بود تا نبرد میانه میدان را به راحتی با پیروزی به پایان ببرد.

دقیقه 30: لیونل مسی روی اشتباه مدافعین اوساسونا موقعیت شوت زنی پیدا کرد اما شوت او با برخورد به مدافعین به کرنر رفت. کرنر کوتاه بارسا بعد از یک بار رفت و برگشت در گوشه محوطه به راکیتیچ رسید، ارسال کوتاه او با ضربه گومز همراه شد تا بارسا برای دومین بار به گل برسد.

در ادامه بارسا باز هم به مالکیت خود ادامه داد و روی ارسال مسی از روی ضربه آزاد می توانست به گل سوم خود دست یابد اما ضربه سر آردا توران با توپ برخورد کافی نداشت تا موقعیت خوبی برای این تیم هدر برود. در نهایت نیمه نخست این دیدار در حالی به پایان رسید که از همان ابتدا بارسا مالکیت توپ و میدان را در اختیار گرفت تا کار سختی برای پیروزی در این دیدار نداشته باشد.

نیمه دوم این دیدار بارسا خیلی زود با گلی که دریافت کرد غافلگیر شد.

دقیقه ۴۷: تعلل بوسکتس در خط میانی با خطای این بازیکن همراه شد تا اوساسونا موقعیت خوبی از روی ضربه آزاد داشته باشد. ضربه استادانه تورس با اشتباه تراشتگن همراه شد تا بارسا نتواند در این دیآر کلین شیت کند.

بارسا خیلی زود دست به حملات متقابل زد و می توانست به گل سوم خود دست یابد.

دقیقه ۴۹: ارسال دینیه این فرصت را در اختیار ماسکرانو قرار داد تا با ضربه سر گلزنی کند اما ضربه او با تاثیر سیریگو به تیرک خورد تا بارسا از گل سوم محروم شود.

بارسا در ادامه باز هم به حملات خود ادامه داد و می توانست در دقیقه ۵۵ صاحب ضربه پنالتی شود، مدافع اوساسونا در داخل محوطه جریمه راکیتیچ را متوقف کرد اما داور این اعتقادی به پنالتی نداشت.

دقیقه ۵۷: ارسال راکیتیچ از روی نقطه کرنر با ضربه سر تماشایی پیکه همراه شد، توپ در حال ورود به دروازه بود مدافع اوساسونا مانع شکل گیری گل سوم بارسا شود.

دقیقه ۵۸: ارسال مجدد راکیتیچ از روی نقطه کرنر باز هم به پیکه رسید، او پس از استوپ سینه به توپ ضربه زد که این ضربه به تیرک دروازه برخورد کرد، گومز توپ برگشتی را به گل تبدیل کرد تا بارسا با حاشیه امنیت بیشتری به کار ادامه دهد.

دقیقه ۶۱: پاس راکیتیچ در میانه میدان به مسی رسید، این اعجوبه آرژانتینی پس از طی کردن چند قدم با توپ پشت محوطه صاحب موقعیت شوتزنی شد، شوت او به زیبایی به گل چهارم بارسا تبدیل شد.

دقیقه ۶۴: بارسا بار دیگر کرنر را کوتاه کار کرد، آردا از پشت محوطه جریمه ارسال چیپ در عمق زیبایی داشت تا آلکاسر صاحب موقعیت خوبی برای گلزنی شود، این بازیکن در حالی گل پنجم بارسا را به ثمر رساند که تعادل کافی نداشت اما با چیپی نرم توپ را به گوشه دروازه اوساسونا فرستاد.

دقیقه ۶۶: حرکت پا به توپ سوارز با خطای مدافعین اوساسونا همراه شد تا داور اعلام پنالتی کند، راکیتیچ توپ را به مساکرانو سپرد تا این بازیکن برای نخستین بار برای بارسا گلزنی کند. ماسکرانو پشت توپ قرار گرفت و موفق شد بالاخره نخستین گل خود را برای بارسلونا به ثمر برساند.

دقیقه ۸۶: ارسال در عمق زیبای سوارز آلکاسر را با سیریگو تک به تک کرد، این بازیکن دروازه بان حریف را از پیش رو برداشت و موفق شد برای هفتمین بار دروازه اوساسونا را باز کند.

بارسا که در نیمه دوم بیشتر به کنترل بازی مشغول بود در نهایت موفق شد با ارائه تمرینی جدی پیروزی پر گل و روحیه بخشی را در این دیدار به دست آورد.

خلاصه این دیدار را اینجا ببینید

1899