چان: بهترین گل زندگی‌ام را به ثمر رساندم

چان: بهترین گل زندگی‌ام را به ثمر رساندم

وبسایت رسمی برنامه نود - امره چان، هافبک آلمانی لیورپول در بازی شب گذشته (دو شنبه) تیمش در مقابل واتفورد گل بسیار زیبایی به ثمر رساند و باعث شد لیورپول سه امتیاز این بازی مهم را کسب کند.

به گزارش وبسایت نود، دو تیم واتفورد و لیورپول در چهارچوب هفته سی و پنجم لیگ برتر انگلستان به مصاف هم رفتند و در پایان این تیم مهمان توانست با نتیجه 1-0 به پیروزی برسد و شانس خود را برای رسیدن به لیگ قهرمانان اروپا افزایش دهد.

به نقل از fourfourtwo، در ثانیه های پایانی نیمه اول امره چان روی پاس لوکاس لیوا، گل آکروباتیک زیبایی به ثمر رساند و باعث شد جایگاه سوم لیورپول در لیگ برتر مستحکم تر شود. لیورپول در حال حاضر با چهار امتیاز بیشتر نسبت به منچستریونایتد رده پنجمی شانس بیشتری برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا دارد. لازم به ذکر است که لیورپول یک بازی بیشتر از شیاطین سرخ دارد. امره چان طی مصاحبه ای با اسکای اسپورتس در این خصوص گفت:

تا به امروز گلی مانند این گل به ثمر نرسانده بودم. شاید جوان تر که بودم چنین گل هایی زده ام. مهم ترین نکته کسب سه امتیاز بود، زیرا قبل از بازی می دانستیم که رقبایمان چه امتیازاتی کسب کرده اند.

او در مورد گل آکروباتیک خود افزود:

فضای خالی را دیدم و به آن جا رفتم. خیلی فکر نکردم، زیاد از این گل ها به ثمر نرسانده ام. خرسندم که توانستم به تیمم کمک کنم. این بهترین گلی است که به ثمر رسانده ام.

تیم واتفورد شانس زدن گل مساوی را در وقت های تلف شده نیمه دوم داشت که ضربه سباستین پرودل به تیر دروازه لیورپول اصابت کرد. چان در ادامه درباره این صحنه گفت:

در آن صحنه خیلی نگران بودم. می دانید، بعضی اوقات فکر می کنم که ما ترسیده ایم، ما باید مطمئن باشیم که می توانیم توپ را دور کنیم و از دروازه محاظفت کنیم، خیلی خوشحال هستم که توانستیم سه امتیاز این بازی مهم را کسب کنیم.

لیورپول در حال حاضر با 69 امتیاز در رده سوم قرار دارد و در هفته سی و ششم لیگ برتر باید در خانه به مصاف ساوتهمپتون برود.

4416