الاهلی عربستان 2 - ذوب آهن اصفهان صفر؛ حسرت اصفهانی ها از حذف ذوب آهن

الاهلی عربستان 2 - ذوب آهن اصفهان صفر؛ حسرت اصفهانی ها از حذف ذوب آهن

وبسایت رسمی برنامه نود - تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان که در هفته گذشته از موقعیت خوبی برای صعود به مرحله بعدی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا برخوردار بود، در این هفته با شکست برابر نماینده عربستان از دور این رقابتها حذف شد.

به گزارش وب سایت نود، در ادامه گزارش بازی دو تیم را می خوانید.

ذوب آهن

رشید مظاهری، محمد نژاد مهدی، وحید محمد‌زاده، مهدی مهدی‌پور، مهران درخشان مهر، محمدرضا حسینی، دانیال اسماعیلی‌فر، احسان پهلوان، مرتضی تبریزی، مهدی رجب‌زاده و جری بنگستون

الاهلی عربستان

یاسر المسالم، محمد عبدالشفیع، اکیل الصحابی، سعید الموالید، تعیسیر الجاسیم، والد رشید، فتفات زیدیس، سعد عبدالعامر، عبدالفتاح اثیری، محمد اثیری، سالم المعاشر 

شرح بازی

دقیقه 4: جری بنگستون در ابتدای بازی در موقعیت تک به تک توپ را به بیرون زد تا ذوبی ها موقعیت خوبی را از دست بدهند.

دقیقه 9: عبدالفتاح اصیری بعد از یک و دو با بازیکنان الاهلی در موقعیت تک به تک قرار گرفت اما ضربه ی این بازیکن را رشید مظاهری برگرداند و در ادامه نیز مدافعان ذوب آهن توپ را برگرداندند. دقیقه 12: پاس کات بک اسماعیلی فر پشت محوطه جریمه به حسینی رسید اما ضربه ی دقیق این بازیکن را دروازه بان الاهلی به خوبی مهار کرد.

دقیقه 29: پاس رو به عقب مهدی پور باعث شد تا مهند اصیری در یک موقعیت تک به تک قرار بگیرد اما مظاهری اجازه ی باز شدن دروازه را نداد و در برگشت نیز بازیکنان ذوب آهن توپ را از روی خط دروازه برگرداندند.

دقیقه 53: ضربه ایستگاهی مهدی مهدی پور را دروازه بان الاهلی از زیر تیرک افقی دروازه بیرون کشید و در برگشت نیز توپ تبدیل به گل نشد.

دقیقه 63: عبدالفتاح اسیری گل اول بازی را برای الاهلی عربستان به ثمر رساند. این بازیکن از راه دور شوتی را روانه دروازه ذوب آهن کرد که کاری از دستان مظاهری بر نیامد و توپ در قعر دروازه ذوب آهن جای گرفت.

دقیقه 78: ضربه ربیع عطایای تازه وارد از راه دور با واکنش خوب دروازه بان الاهلی راهی به دروازه ی این تیم نیافت.

دقیقه 80: ضربه بغل پای مرتضی تبریزی از پشت محوطه جریمه را باز هم دروازه بان الاهلی به آسانی مهار کرد.

دقیقه 84: گل دوم الاهلی عربستان به ثمر رسید.

پایان بازی

الاهلی عربستان 2 - ذوب آهن اصفهان صفر