علت درگیری لفظی اونزوئه و نیمار مشخص شد

علت درگیری لفظی اونزوئه و نیمار مشخص شد

وبسایت رسمی برنامه نود - باشگاه بارسلونا در روز گذشته تمرین پر تنشی را پشت سر گذاشته است و بنا بر گزارش های منتشر شده نیمار با خوان کارلوس اونزوئه درگیری لفظی شدیدی پیدا کرده است.

به گزارش وبسایت نود، در آخرین جلسه تمرینی بارسلونا دستیار انریکه با نیمار درگیری لفظی پیدا کرد تا حاشیه جدیدی برای این تیم ایجاد شود، بنا بر گزارش های منتشر شده اونزوئه در تمرین به نیمار گفته است:

اگر اینچنین ادامه بدهی همانند رونالدینیو فوتبالت را به پایان خواهی برد.

این صحبت اونزوئه مشخصا برای نیماری که دوستی نزدیکی با رونالدینیو دارد خوشایند نبود و برخورد شدیدی را در پی داشت. هرچند که اونزوئه با هدف انگیزه دادن به نیمار و تغییر روند تمرین او این جمله را بیان کرده بود اما در عمل نتیجه ای کاملا برعکس را در پی داشت.

با توجه به این درگیری به نظر می رسد احتمال اینکه اونزوئه جانشین انریکه شود بسیار اندک خواهد بود چراکه نیمار تنها بازیکنی نیست که با وی دچار مشکل شده است. اونزوئه که تفکر اصلی بسیاری از تاکتیک های بارسلونا از جانب او صادر می شود یکی از گزینه های اصلی بارسا برای جانشینی انریکه است که حالا با توجه به مشکلات موجود به نظر می رسد شرایط برای جانشینی وی بسیار دشوار خواهد بود چرا که برخی از بازیکنان بارسا در نظر دارند در صورتیکه اونزوئه به عنوان سرمربی بارسا انتخاب شود از این باشگاه جدا شوند.

1899