پیش بازی منچستریونایتد - سلتاویگو؛ در راه استکهلم!

پیش بازی منچستریونایتد - سلتاویگو؛ در راه استکهلم!

وبسایت رسمی برنامه نود - منچستریونایتد در نیمه نهایی لیگ اروپا میزبان سلتاویگو خواهد بود.

به گزارش وب‌سایت نود، در دور برگشت مرحله‌ نیمه نهایی لیگ اروپا، منچستریونایتد از ساعت 23:35 پنجشنبه شب و به قضاوت اویدیو هاتیگن رومانیایی، میزبان سلتاویگو خواهد بود.

پس از شکست مقابل آرسنال و پاره شدن نوار 25 بازی بدون شکست منچستریونایتد در لیگ جزیره، حالا مورینیو و شاگردانش تمام تمرکزشان روی قهرمانی در لیگ اروپا خواهد بود تا از این طریق بتوانند به سهمیه لیگ قهرمانان اروپا دست یابند. گل رشفورد از روی ضربه ایستگاهی برای پیروزی شیاطین سرخ در بازی رفت کافی بود تا حالا این تیم با اطمینان خاطر خوبی به این مسابقه بیاید. مورینیو احتمالا بازهم از رومرو در درون دروازه استفاده خواهد کرد و والنسیا، بایی، بلیند و پوگبا نیز پس از استراحت در بازی مقابل آرسنال، در این بازی در ترکیب اصلی خواهند بود. مورینیو برای این بازی، زلاتان، روخو، شاو، فوسو منساه و اشلی یانگ را در اختیار نخواهد داشت. 

در سوی دیگر میدان اما سلتاویگو که اولین بار در نیمه‌نهایی یک تورنمنت معتبر اروپایی حضور دارد، پس از نمایش ناامیدکننده در خانه مقابل منچستریونایتد، حالا باید عملکردی عالی در اولدترافورد ارائه کند تا بتواند شانسی برای صعود داشته باشد. این تیم اخیرا نتایج خوبی کسب نکرده ودر 5 بازی اخیرش شکست خورده است. هرچند مربی این تیم به اکثر بازیکنان اصلی خود در این بازی‌ها استراحت داده است، ولی بازهم به نظر می‌رسد تا حدی این تیم فرم خوبش را از دست داده است. این تیم به جز جوزپه روسی مصدوم مهمی ندارد. مربی سلتاویگو گفته بود تیمش تفاوتی بین بازی خانگی و بیرون از خانه قائل نیست و معتقد است تیمش به دنبال شکست منچستریونایتد خواهد بود. شایان ذکر است که این تیم در مسابقات امسال لیگ اروپا توانسته بود شکست خانگی 1-0 مقابل شاختاردونتسک را با پیروزی 2-0 در خانه حریف جبران کند. نتیجه‌ای که برای صعود به فینال نیز کافی خواهد بود.

ترکیب احتمالی دو تیم:

آمار و حقایق بازی:

منچستریوتایتد هر 6 بازی خانگی این فصلش در لیگ اروپا را پیروز بوده و در 15 بازی اخیر اروپایی خود در اولدترافورد شکست نخورده است.در سوی دیگر میدان اما سلتاویگو در 3 بازی از 4 بازی آخر خارج از خانه خود در اروپا، با حساب 2-0 پیروز شده است.شیاطین سرخ 3 بار در نیمه نهایی بازی‌های اروپایی به تیم‌های اسپانیایی برخورد کرده اند و 2 بار آن را پیروز شده اند.این تیم هرگز در بازی‌های رفت و برگشتی اروپایی پس از پیروزی در خانه حریف، حذف نشده است.یوگو اسپاس، زلاتان ابراهیموویچ، هنریک مخیتاریان و کاسپر دالبرگ، مهاجم آژاکس، با 5 گل زده برترین گلزنان باقی مانده در این رقابت‌ها هستند. ادین ژکو مهاجم رم و جیولیانو مهاجم زنیت با 8 گل صدرنشین هستند.پیش بینی نتیجه:

1405