پیش بازی تاتنهام - منچستریونایتد؛ وداع با وایت هارت لین

پیش بازی تاتنهام - منچستریونایتد؛ وداع با وایت هارت لین

وبسایت رسمی برنامه نود - در ادامه بازی‌های هفته سی و ششم لیگ جزیره، تاتنهام میزبان منچستریونایتد خواهد بود.

به گزارش وب‌سایت نود، از ساعت 20:00 یکشنبه شب، منچستریونایتد در ورزشگاه وایت هارت لین به مصاف تاتنهام خواهد رفت. دیداری که به قضاوت جاناتان ماس برگزار خواهد شد.

تاتنهام پوچتینو درحالی که حالا دیگر قهرمانی لیگ برتر را از دست رفته می‌بیند، در آخرین بازی خانگی فصل خود به مصاف منچستریونایتد خواهد رفت. دیداری که برای این تیم به معنی خداحافظی با ورزشگاه قدیمی و تاریخی وایت هارت لین خواهد بود. تاتنهام از ابتدای فصل آینده در ومبلی بازی خواهد کرد تا بتواند در این فاصله ورزشگاه جدیدش را احداث کند. تیم پوچتینو در طول فصل در خانه شکست ناپذیر بوده و تنها 4 امتیاز از دست داده است. این تیم امیدوار است پس از بیش از 50 سال بتواند به رکورد یک فصل شکست ناپذیری در خانه دست یابد. در این بازی، لاملا و وینکس کماکان غایب خواهند بود. ممکن است پوچتینو طبق معمول بازی‌های بزرگ اخیر تیمش به سیستم 3 دفاعه روی بیاورد و از کیران تریپیه به جای کایل واکر استفاده کند.

در سوی دیگر میدان اما مورینیو و شاگردانش که حالا به فینال لیگ اروپا رسیده‌اند، میهمان جشن خداحافظی با وایت هارت لین خواهند بود. شیاطین سرخ پس از تساوی مقابل سوانسی سهمیه لیگ قهرمانان اروپا از طریق لیگ برتر را تا حد زیادی از دست رفته دیدند و پس از آن بازی مربی پرتغالی اعلام کرد در بازی‎های بعدی تیمش در صورت لزوم به ترکیب اصلی استراحت خواهد داد. با خروج 8 بازیکن از ترکیب اصلی این تیم مقابل آرسنال با حساب 2-0 شکست خورد و حالا در فاصله کمتر از 72 ساعت از دیدار مقابل سلتاویگو، احتمالا بازهم شاهد حضور تعدادی از بازیکنان ذخیره در ترکیب اصلی تیم خواهیم بود.  مروان فلینی در این بازی کماکان محروم است و اشلی یانگ، زلاتان ابراهیموویچ، تیموتی فوسو منساه، لوک شاو و مارکوس روخو مصدومان تیم هستند. ضمن اینکه پوگبا به دلیل مرگ پدرش به همراه تیمش به لندن سفر نکرده و حضورش در این بازی در هاله ای از ابهام قرار دارد.

ترکیب احتمالی دو تیم:

آمار و حقایق بازی:

منچستریونایتد تنها یک شکست در 15 تقابل آخرش در این ورزشگاه داشته است که البته مربوط به شکست 3-0 در بازی فصل گذشته دو تیم است.شیاطین سرخ در 4 بازی از 5 بازی آخر دو تیم کلین شیت داشته اند.مورینیو در 4 حضور آخرش در این ورزشگاه پیروز نبوده است.32 شکست تاتنهام مقابل منچستریونایتد، بدترین آمار لیگ برتری این تیم مقابل حریفان را رقم زده است.2 حضور آخر شیاطین سرخ در این ورزشگاه بدون به ثمر رساندن گل به پایان رسیده است. این درحالی است که فقط یک بار مقابل اورتون و یک بار مقابل چلسی بوده که شیاطین سرخ نتوانند 3 بازی پیاپی در لیگ برتر به گل برسند.این می‌تواند اولین فصل بدون شکست خانگی برای تاتنهام از فصل 65-1964 باشد.شیاطین سرخ در هیچ یک از بازی‌های خارج از خانه این فصل مقابل 6 تیم برتر جدول به گل نرسیده‌اند.هری کین به 23 تیم از 25 تیمی که در لیگ برتر با آن مواجه شده گل زده است ولی در 6 دیدار مقابل منچستریونایتد هنوز موفق به گلزنی نشده است.3 شکست از 4 شکست منچستریونایتد در این فصل، در یکشنبه پس از حضور این تیم در لیگ اروپا رقم خورده است.

پیش بینی نتیجه:

1405