آخرین فرصت والیبالیست های ایران برای حضور در جمع شش تیم پایانی

آخرین فرصت والیبالیست های ایران برای حضور در جمع شش تیم پایانی

وبسایت رسمی برنامه نود -  تیم ملی والیبال ایران برای حضور در جمع شش تیم برتر رقابت های لیگ جهانی سال 2017 تنها سه بازی دیگر فرصت دارد.

به گزارش وب سایت نود، تیم ملی والیبال در هفته سوم رقابت های لیگ جهانی در سطح یک به مصاف تیم های قدرتمند آمریکا، لهستان و روسیه می رود.

ایران عصر امروز در اولین بازی خود به مصاف آمریکا می رود؛ آمریکا دارنده 3 مدال طلای المپیک با تیمی جوان و متحول شده به این رقابتها آمده است. در یازده مصاف قبلی ایران و آمریکا، تیم والیبال کشورمان تنها چهار پیروزی به دست آورده است.  

دومین حریف ایران تیم والیبال لهستان خواهد بود؛ لهستان در هفته اول بازیها هم مقابل ایران بازی کرد و مغلوب بازیکنان جوان و باانگیزه ایران شد و در حالی بازی را به ایران واگذار کرد که تیم ما سعید معروف و مجتبی میرزاجانپور را در اختیار نداشت.

روسیه سومین حریف ایران در این رقابتها تا کنون 12 بار با تیم ملی کشورمان روبرو شده که در 9 بازی پیروزی را از آن خود کرده است. روسیه در المپیک 2016 ریو در مقابل ایران بازی کرد و در آن بازی 3 بر صفر پیروز شد.

برنامه بازی های ایران در هفته سوم لیگ جهانی در سطح یک به این ترتیب خواهد بود:

پنج شنبه 25 خرداد؛ ایران – آمریکا

شنبه 27 خرداد؛ ایران – لهستان

یکشنبه 28 خرداد؛ ایران – روسیه

مرحله نهایی لیگ جهانی والیبال از 13 تیر در برزیل آغاز می شود. 5 تیم برتر در کنار برزیل میزبان، شش تیم مرحله نهایی را تشکیل می دهند.

2081