مرکز PEC همان سازمان تیم‌های ملی است

مرکز PEC همان سازمان تیم‌های ملی است

سرمربی پرتغالی تیم ملی می گوید مرکز PEC همان سازمان تیم های ملی است که نیاز به امکاناتی برای ارتقا سطح فوتبال ایران دارد، اکنون تمام تیم های ملی در این مرکز با یک استراتژی قدم برمی دارند. 

به گزارش "ورزش سه"، کارلوس کی روش، شب گذشته، پیش از افتتاح رسمی ساختمان PEC  گفت: ساختمان PEC  یک میراث است، یک میراث و دستاورد برای آینده فوتبال ایران که مغز متفکر بازیکنان و مربیان فوتبال ایران در آینده از آنجا رشد خواهد کرد، آنجا مانند لابراتوار خواهد بود و تمام بازیکنان آینده فوتبال ایران در آن رشد خواهند کرد. 

او ادامه داد: ما قدم به قدم راجع به مسائل مختلف این مرکز با آقای تاج صحبت کردیم، دقیقا برای برنامه اصلی که برای جام جهانی داشتیم یک برنامه هم برای اینجا داشتیم، البته برنامه ها را با توجه به واقعیاتی که با آنها روبرو بودیم تطابق دادیم، آقای تاج می خواست یک سازمان تیم های ملی داشته باشیم و مرکز  PEC همان دپارتمان فنی و تکنیکال تیم های ملی است، تا امروز بزرگترین اشتباه فوتبال ایران این بود که چهار، پنج جزیره به بزرگی چهار، پنج فدراسیون زیر نظر فدراسیون فوتبال اداره می شدند، تیم های جوانان، نوجوانان و ... هر کدام به بزرگی یک جزیره هستند، ولی از این به بعد دقیقا طبق فرمایشات دکتر روحانی پیش می رویم، هشتاد میلیون ایرانی، یک تیم ملی و یک قلب.

سرمربی تیم ملی در پایان گفت: تمام تیم های کلی در کنار هم با یک استراتژی و در یک مسیر در راه توسعه فوتبال قدم برخواهند برداشت، اما باید بدانیم که احتیاج به امکانات مناسب داریم تا بتوانیم سطح بازیکنان مان را درون این مرکز ارتقا دهیم، امیدوارم قبل از اینکه بمیرم این امکانات برای این مرکز و تیم های ملی مهیا شود. این قدم بسیار بزرگی برای فوتبال ایران خواهد بود.