یوونتوس آماده مذاکره برای جذب دنیلو، برناردسکی و متوئیدی

یوونتوس آماده مذاکره برای جذب دنیلو، برناردسکی و متوئیدی

وبسایت رسمی برنامه نود - سه بازیکن در لیست آلگری حضور دارند.

به گزارش وبسایت نود، اسکای ایتالیا نوشته است، یوونتوس در تلاش است تا در روزهای آینده برای جذب دنیلو، برناردسکی و متوئیدی وارد عمل شود و با خرید این سه بازیکن، وضعیت خط دفاع، هافبک و قوای تهاجمی خود را بهبود ببخشد.

یوونتوس قصد دارد بعد از جدایی آلوز، مدافع راست جدیدی را جذب کند و دنیلو فعلاً گزینه اصلی یووه است، قرار است بیانکونری از روز پنج شنبه مذاکرات رسمی خود را با رئال مادرید آغاز کنند. گفته می شود پیشنهاد اول یوونتوس 15 میلیون یورو است ولی رئال مادرید خواستار 25 میلیون یورو است، اما انتظار می رود دو طرف بر سر مبلغی در حدود 20 میلیون یورو توافق کنند. این در حالی است که پیش از فینال لیگ قهرمانان، رئال مادرید به دنیلو اعلام کرده بود که در صورت نارضایتی بابت فرصت کم حضور در ترکیب اصلی، می تواند در تابستان این باشگاه را ترک کند.

یوونتوس برای تقویت قوای تهاجمی خود نیز به دنبال برناردسکی است و می خواهد روز اول جولای پیشنهادی 40 میلیون یورویی + 5 میلیون یورو افزونه ارائه کند. البته یووه برای خرید این بازیکن مستعد، تنها نیست.

برای خط هافبک هم یووه تلاش دارد تا متوئیدی را جذب کند. این هافبک ملی پوش، فصل قبل هم به یوونتوس لینک شده بود. در صورت انتقال دنیلو و متوئیدی، حضور داگلاس کاستا (به دلیل این که بازیکنی غیراروپایی است) منتفی خواهد شد.

1878