آلمان 4-1 مکزیک؛ صعود مقتدرانه ژرمن ها به فینال جام کنفدراسیون ها

آلمان 4-1 مکزیک؛ صعود مقتدرانه ژرمن ها به فینال جام کنفدراسیون ها

وبسایت رسمی برنامه نود - تیم ملی آلمان با عبور از سد مکزیک به دیدار پایانی جام کنفدراسیون ها راه یافت.

به گزارش وبسایت نود، تیم ملی آلمان موفق شد در دیدار نیمه نهایی جام کنفدراسیون ها با نتیجه 4-1 مکزیک را شکست دهد و حریف شیلی در فینال این رقابت ها شود.

بازی در نیمه اول با برتری آلمان آغاز شد و قبل از رسیدن به دقیقه 10 ژرمن ها دو بار دروازه مکزیک را باز کردند. هر دو گل را لئون گورتسکا هافبک جوان باشگاه شالکه به ثمر رساند. بعد از این دو گل تیمو ورنر می توانست اختلاف را به سه برساند اما ضربه او را اوچوا مهار کرد. بعد از دقیقه 15 تا پایان نیمه اول تیم مکزیک جریان بازی را در دست گرفت و چند بار به صورت جدی دروازه تر اشتگن تهدید شد. بهترین موقعیت نیمه اول مکزیک را چیچاریتو از دست داد.

نیمه دوم این تیم آلمان بود که موفق شد یک بار دیگر دروازه حریفش را باز کند. بعد از آنکه بازی 3-0 شد مکزیکی ها حملاتی روی دروازه آلمان تدارک دیدند که خطرناک ترین آن ها ضربه سر خیمنز بود که به تیرک دروازه برخورد کرد. در دقایق پایانی بازی مارکو فابین با ضربه ای محکم و زیبا از فاصله ای دور دروازه تر اشتگن را باز کرد اما لحظاتی بعد امین یونس روی ضد حمله گل چهارم و پایانی ژرمن ها را به ثمر رساند.

دقیقه 6 (گورتسکا): پاس به بیرون هنریکس را گورتسکا از بیرون محوطه جریمه با ضربه ای دقیق تبدیل به گل اول بازی کرد.

دقیقه 8 (گورتسکا): روی پاس ورنر، گورتسکا با اوچوا تک به تک شد و به راحتی گل دوم خود و تیمش را به ثمر رساند.

دقیقه 59 (ورنر): پاس به بیرون هکتور را ورنر به راحتی وارد دروازه خالی مکزیک کرد و گل سوم ژرمن ها رقم خورد.

دقیقه 89 (فابین): روی ضربه ایستگاهی هافبک تازه وارد مکزیک با شوتی سرکش دروازه تر اشتگن را از فاصله 30 متری باز کرد.

دقیقه 90 (یونس): پاس جان درون محوطه به یونس امین رسید و او با ضربه پای چپ به راحتی از مقابل دروازه گل پایانی بازی را به ثمر رساند.

 ترکیب دو تیم

7899