انزو زیدان: من و پدرم را با هم مقایسه نکنید

انزو زیدان: من و پدرم را با هم مقایسه نکنید

وبسایت رسمی برنامه نود -  انزو زیدان، خرید جدید آلاوس از خبرنگاران خواست که او را با پدرش که در حال حاضر سرمربی رئال مادرید است، مقایسه نکنند.

به گزارش وبسایت نود، این بازیکن 22 ساله با قراردادی سه ساله در این تابستان به آلاوس ملحق شد. انزو با این قرارداد شاید فصل آینده مقابل رئال با مربیگری پدرش قرار گیرد. وی اظهار داشت:

همیشه مقایسه وجود داشته است و به آن عادت دارم اما به این مسئله فکر نمی کنم. پدرم سبک خودش را داشته است اما اسم من انزوست و من هم ویژگی های خودم را دارم. نمی توان ما را با هم مقایسه کرد. پست ما یکسان است اما من سبک بازی خاص خود را دارم. به بازی کردن فکر می کنم، سعی می کنم هر روز بازی کنم و سخت تمرین می کنم. بازیکنی تکنیکی هستم که روی بازیخوانی تمرکز دارم و عملکرد تیم برایم از هر چیزی مهمتر است.

دوست دارم به تیم کمک کنم تا بهتر بازی کنم و سعی می کنم که در آلاوز بهترین عملکرد ممکن را داشته باشم.آلاوز پروژه ای بسیار جدی دارد که آینده درخشانی پیش رویش است. آنها سال گذشته فصل فوق العاده ای داشتند و به فینال کوپا دل ری رسیدند. آلاوز به دنبال بازیکنان جوان است و برای من بهترین گزینه بودند.

پسر ارشد زیدان بر اساس قراردادش شانس بازگشت به رئال مادرید در سالهای آینده را دارد.

1140