رقابت های انتخابی تیم ملی کشتی؛ شکست حسین خانی و پیروزی کمیل قاسمی

رقابت های انتخابی تیم ملی کشتی؛ شکست حسین خانی و پیروزی کمیل قاسمی

وبسایت رسمی برنامه نود - مصطفی حسین خانی، دارنده مدال برنز جهان در وزن ۷۰ کیلوگرم کشتی آزاد در روز دوم رقابت‌های انتخابی تیم‌های ملی کشتی شکست خورد.

به گزارش وب سایت نود، حدود 5 تا 6 هزار نفر در سالن 12 هزار نفری آزادی شاهد رقابت کشتی گیران در رقابت های انتخابی تیم های ملی هستند که تا این لحظه این نتایج ثبت شده است:

از نتایج قابل توجه مسابقات می توان به شکست دور از انتظار مصطفی حسین خانی در وزن 70 کیلوگرم کشتی آزاد مقابل سعید داداش پور اشاره کرد. داداش پور که در مسابقات نخست هم با فاصله نزدیکی مقابل صالحی به پیروزی رسیده بود، در این مسابقه هم در حالی که تا ثانیه های پایانی با 2 امتیاز از حسین خانی عقب بود، اما با یک زیرگیری سریع و خاک کردن دارنده مدال برنز 2017 جهان به پیروزی دست یافت. البته مربیان حسین خانی که معتقد بودند زمان مسابقه پیش از زیرگیری داداش پور به پایان رسیده، به رأی داوران اعتراض کردند که مورد موافقت داوران قبول نگرفت و یک امتیاز دیگر به داداش پور تعلق گرفت. این مسابقه با نتیجه 3 بر 2 به پایان رسید.

از دیگر نتایج جالب این مسابقات می توان به شکست امین طاهری با ضربه فنی مقابل یدالله محبی اشاره کرد. طاهری که صبح امروز با شکست جابر صادق زاده، قهرمان جوانان جهان و پهلوان کشور برای حریفان و مدعیان سنگین وزن کشتی آزاد خط و نشان کشیده بود، با ضربه فنی مغلوب محبی که به تازگی قهرمان آسیا شده است، شد تا معادلات وزن 125 کیلوگرم پیچیده شود.

همچنین محمد جواد ابراهیمی قهرمان جوانان جهان که از مدعیان وزن 86 کیلوگرم کشتی آزاد است در نخستین مبارزه و در مدت زمان 45 ثانیه وحید شاه محمدی را 10 بر صفر شکست داد تا برای مدعیان دیگر این وزن خط و نشان بکشد.

در سنگین وزن کشتی آزاد نیز کمیل قاسمی دارنده مدال های نقره و برنز المپیک در نخستین مبارزه 6 بر 2 سعید امیری را از پیش رو برداشت.

2081