رقابت های انتخابی کشتی تیم ملی؛ فینالیست های کشتی آزاد مشخص شدند

رقابت های انتخابی کشتی تیم ملی؛ فینالیست های کشتی آزاد مشخص شدند

وبسایت رسمی برنامه نود - رقابت های کشتی انتخابی تیم ملی در سالن 12 هزار نفری آزادی، با شکست علیرضا کریمی دارنده مدال برنز جهان در سال 2015 در حال پیگیری است.

به گزارش وب سایت نود، در ادامه رقابت های کشتی انتخابی تیم ملی، دو فینالیست وزن 61 کیلوگرم کشتی آزاد مشخص شد. همچنین، در وزن 125 کیلوگرم یدالله محبی با شکست کمیل قاسمی فینالیست شد؛ دیگر فینالیست این وزن هم از بین کمیل قاسمی و امین طاهری انتخاب می شود.

61 کیلوگرم

بهنام احسان پور پس از غلبه بر محمد نامجومطلق (گیلان) و ایمان صادقی (مازندران)، در کشتی سوم مهران نصیری را 4 بر یک شکست داد و به فینال راه یافت.

مسعود اسماعیل پور هم پس از غلبه بر پژمان جوربنیان (تهران) و محمد ملکی (آذربایجان شرقی)، در مبارزه سوم خود ایمان صادقی را با اقتدار با نتیجه 11 بر صفر مغلوب کرد و به فینال رسید.

فینال این وزن بین مسعود اسماعیل پور و بهنام احسان پور برگزار می شود.

125 کیلوگرم

کمیل قاسمی ابتدا سعید امیری (بوشهر) را شکست داد، و پس از در مبارزه دوم خود از سد مهران رضایی گذشت. در این کشتی، در حالیکه قاسمی با نتیجه 6 بر صفر پیش بود، حریف به علت مصدومیت از ادامه مبارزه انصراف داد. کمیل قاسمی در مبارزه سوم سیدرضا موسوی را 5 بر 2 شکست داد و به مرحله بعدی رسید. کمیل قاسمی در کشتی چهارم خود با غافلگیری 5 بر 2 نتیجه را به یدالله محبی واگذار کرد. کمیل قاسمی برای فینالیست شدن، با امین طاهری مبارزه کرد و با شکست دادن این کشتی گیر به فینال رسید.

یدالله محبی در کشتی اول سیدرضا موسوی را شکست داد؛ در کشتی دوم، سعید امیری برای کشتی با یدالله محبی حاضر نشد. محبی در مبارزه سوم توانست جعفر شمس ناتری را 2 بر صفر مغلوب کند. در کشتی چهارم، یدالله محبی در یک مبارزه سخت کمیل قاسمی دارنده مدال نقره المپیک ریو را از پیش رو برداشت تا فینالیست شود.

فینال این وزن بین کمیل قاسمی و یدالله محبی برگزار خواهد شد.