برنامه پیش فصل منچستریونایتد، چلسی و آرسنال

برنامه پیش فصل منچستریونایتد، چلسی و آرسنال

وبسایت رسمی برنامه نود - منچستریونایتد، چلسی و آرسنال از این هفته تمرینات پیش فصل خود را آغاز خواهند کرد.

به گزارش وبسایت نود، اکثر تیم های لیگ برتری از این هفته تمرینات پیش فصل خود را شروع کرده اند و به زودی نیز راهی تورهای تابستانی خواهند شد تا هر چه بیشتر و بهتر خود را برای فصل جدید آماده کنند.

منچستریونایتد یکشنبه راهی لس آنجلس می شود تا تور 17 روزه اش را در این کشور برپا کند، آن ها در آمریکا، 5 بازی دوستانه برگزار خواهند کرد: لس آنجلس گلکسی، رئال سالت لیک، منچسترسیتی، رئال مادرید و بارسلونا. بعد از پایان تور آمریکا، یونایتد دو بازی دوستانه دیگر را در مقابل والرنگا و سمپدوریا، در اسلو و دوبلین برگزار خواهد کرد و سپس خودش را برای دیدار سوپرجام اروپا آماده می کند. شیاطین سرخ 8 آگوست در سوپرجام به میدان می روند و 13 آگوست کارشان را در لیگ آغاز می کنند.

آرسنال برای تور پیش فصل، راهی خاور دور می شود، یاران ونگر دو بازی دوستانه در استرالیا برگزار خواهند کرد، سپس به چین سفر می کنند و در چارچوب جام اینترنشنال چمپیونز کاپ در شانگهای مقابل بایرن و سپس در پکن مقابل چلسی صف آرایی می کنند. آرسنال در چارچوب جام امارات کاپ، میزبان بنفیکا و سویا خواهد بود و در نهایت در سوپر جام انگلیس به مصاف چلسی می رود.

چلسی هم برای تور پیش فصل خود، راهی خاور دور می شود، آن ها ابتدا در پکن به مصاف آرسنال می روند، سپس در سنگاپور مقابل بایرن مونیخ بازی خواهند کرد و 4 روز پس از بازی مقابل بایرن مونیخ در ورزشگاه ملی سنگاپور به مصاف اینتر می روند. چلسی ششم آگوست در سوپر جام انگلیس به مصاف آرسنال می رود.

1878