عملکرد بازیکنان در لیگ برتر شانزدهم؛ احسان حاج صفی، مثل همیشه باثبات و بی حاشیه

عملکرد بازیکنان در لیگ برتر شانزدهم؛ احسان حاج صفی، مثل همیشه باثبات و بی حاشیه

وبسایت رسمی برنامه نود - احسان حاج صفی ملی پوش ایرانی که چند روز پیش با امضا قراردادی به پانیونیوس یونان پیوست، در لیگ برتر شانزدهم از بازیکنان خوب زردپوشان اصفهانی بود، هرچند در مجموع سپاهان نتوانست مطابق انتظارات در لیگ ظاهر شود.

به گزارش وب سایت نود، در این گزارش عملکرد احسان حاج صفی بازیکن تیم ملی کشورمان را بررسی می کنیم؛ بازیکنی که در ابتدای فصل از استقلال تهران هم پیشنهاد داشت اما ترجیح داد تا پس از بازگشت از فوتبال آلمان، باز هم در سپاهان بازی کند. در ادامه نگاهی به عملکرد احسان حاج صفی در لیگ برتر شانزدهم خواهیم داشت.

حاج صفی سه هفته نخست لیگ برتر شانزدهم غایب بود و هفته چهارم در دیدار برابر صنعت نفت آبادان اولین بازی در لیگ شانزدهم را انجام داد. حاج صفی در فصل گذشته 25 بازی برای سپاهان به میدان رفت که در تمام این بازیها در ترکیب ثابت اولیه تیمش قرار گرفته بود. او در مجموع 2334 دقیقه در میدان حضور داشت. حاج صفی تنها در یک دیدار (برابر پرسپولیس در هفته 22) در چند دقیقه پایانی به دلیل دریافت کارت زرد دوم، از بازی اخراج شد.

حاج صفی در فصل گذشته 5 گل برای سپاهان به ثمر رساند که چهار گل آن در نیم فصل نخست وارد دروازه حریفان شد. پرسپولیس، سیاه جامگان، گسترش فولاد و تراکتورسازی تبریز و دیدار برگشت برابر گسترش فولاد، تیم هایی هستند که حاج صفی در برابر آنها موفق به گلزنی شد. بهترین شاخصه آماری احسان حاج صفی در لیگ برتر شانزدهم، تعداد پاس گل این بازیکن بود؛ حاج صفی در کنار کاوه رضایی و ایمان مبعلی، هر سه با 8 پاس گل به طور مشترک به عنوان بهترین پاسور معرفی شدند.

از نظر عملکرد انضباطی، حاج صفی فصل گذشته 3 کارت زرد و یک کارت قرمز از داور دریافت کرد؛ همچنین او یک بار مسبب پنالتی بود و در بازی با پرسپولیس مرتکب خطایی شد که تشخیص داور بازی، اعلام ضربه پنالتی بود. بازیکن ملی پوش کشورمان در لیگ شانزدهم یک ضربه پنالتی را هم از دست داد. احسان حاج صفی فصل گذشته از خوب های سپاهان بود اما عدم نتیجه گیری این تیم در زمان مربیگری عبدالله ویسی سبب شد تا عملکرد همه بازیکنان تحت الشعاع قرار بگیرد.

دقت ضربات در چارچوب حاج صفی در لیگ برتر شانزدهم 44 درصد ثبت شده است. همچنین 14 درصد از شوت های احسان حاج صفی در فصل گذشته به گل تبدیل شد. بنابراین، بر اساس معیارها و شاخص های مورد بررسی در سایت نود، احسان حاج صفی در لیگ برتر شانزدهم نمره 2/88 را کسب کرد. 

2081 - 60610