نوستالژی/ غیبت تیم محبوب نساجی قائمشهر 23 ساله شد؛ دست نشان همچنان رکورددار لیگ است

نوستالژی/ غیبت تیم محبوب نساجی قائمشهر 23 ساله شد؛ دست نشان همچنان رکورددار لیگ است

وبسایت رسمی برنامه نود - نساجی قائمشهر از تیم های قدیمی و ریشه دار فوتبال ایران شناخته می شود که بیش از دو دهه از آخرین حضور این تیم در سطح اول فوتبال کشور می گذرد.

به گزارش وب سایت نود، نادر دست نشان از جمله چهره های سرشناس نساجی بود که تمام دوران فوتبال خود را در همین تیم سپری کرد و برای تیم محبوبش توپ زد. دست نشان در زمان بازی رکورد فوق العاده ای به جا گذاشت که تا امروز این رکورد همچنان در اختیار خودش قرار دارد؛ این بازیکن که در پست هافبک بازی می کرد، در رقابت های دسته اول (که در آن زمان بالاترین سطح فوتبال کشور بود) در 8 بازی موفق به گلزنی شد و 9 گل به ثمر رساند. البته فصل گذشته ساسان انصاری مهاجم فولاد خوزستان در آستانه رسیدن به این رکورد بود اما این بازیکن که در هفت بازی متوالی گلزنی کرده بود، نتوانست در هشتمین بازی متوالی به گل برسد تا این رکورد پس از سالها همچنان به نام نادر دست نشان باقی بماند. در تصویر نادر دست نشان کاپیتان نساجی قائمشهر را در آخرین فصل حضور این تیم در سطح اول فوتبال ایران در سال 1373 مشاهده می کنید.

دست نشان پس از دوران بازی به مربیگری روی آورد و بیشتر در دسته اول (لیگ آزادگان) مشغول به کار است. نادر دست نشان تا کنون توانسته چهار تیم استیل آذین، نفت تهران، مس کرمان و صنعت نفت آبادان را از لیگ دسته اول به رقابت های لیگ برتر برساند.

2081