وستهم دیگر علاقه ای به جذب ژیرو ندارد

وستهم دیگر علاقه ای به جذب ژیرو ندارد

وبسایت رسمی برنامه نود - ژیرو تمایل ندارد تا راهی وستهم یونایتد شود.

به گزارش وبسایت نود، وستهم به دنبال آن بود تا الیویه ژیرو مهاجم فرانسوی آرسنال را در این تابستان جذب کند تا مشکلات خط حمله اش را حل کند ولی منابع اسکای مدعی هستند این مهاجم ملی پوش تمایلی به حضور در وستهم یونایتد ندارد و به همین دلیل هم این باشگاه لندنی از تلاش برای جذب مهاجم آرسنال دست کشیده است.

وستهم یونایتد به دنبال ارائه پیشنهادی 20 میلیون پوندی برای ژیرو جدایی طلب بود ولی حالا آن ها تمرکز خود را روی گزینه های دیگر معطوف می کنند. گفته می شود خاویر هرناندز یکی دیگر از گزینه های وستهم یونایتد است.

ژیرو که فصل قبل هم فرصت زیادی در ترکیب آرسنال پیدا نکرد، با حضور لاکازت شاید شرایطش سخت تر از قبل هم شود. او اخیراً گفته بود:

صادقانه بگویم، خیلی مطمئن نیستم و نمی دانم. در حال حاضر بازیکن آرسنال هستم و تلاش می کنم مثل همیشه حرفه ای رفتار کنم و خودم را برای فصل بعد آماده کنم. مشخصاً رقابت بیشتری در ترکیب وجود دارد، حتی بیش تر از فصل قبل. اما همیشه احساس این فشار برای یک مهاجم خوب است و من هم با آن کنار آمده ام. فصل قبل هم دوران سختی را پشت سر گذاشتم ولی توانستم با آن کنار بیایم. اما در مورد این بار چیزی نمی دانم و مطمئن نیستم. فعلاً تمرکزم روی پیش فصل است.

1878