سیلسن: در بارسلونا خوشحالم و به تیم دیگری نخواهم رفت

سیلسن: در بارسلونا خوشحالم و به تیم دیگری نخواهم رفت

وبسایت رسمی برنامه نود - دروازه بان هلندی بارسلونا اعلام کرد علی رغم علاقه کریستال پالاس برای به خدمت گرفتن او به این تیم ملحق نخواهد شد و در بارسلونا می ماند.

به گزارش وب سایت برنامه نود، سیلسن که ابتدای فصل گذشته به بارسلونا منتقل شد تنها 10 بار توانست در دروازه بارسلونا قرار بگیرد و تر اشتگن در اغلب دیدارهای فصل برای بارسلونا به میدان رفت. این مسئله باعث شده بود تا گمانه زنی هایی در خصوص آینده او وجود داشته باشد هرچند که کاتالان ها اعلام کرده بودند او فروشی نیست. با این وجود حضور دی بوئر، سرمربی سابق آژاکس و سیلسن در باشگاه کریستال پالاس باعث شده است تا این باشگاه علاقه مند باشد تا این دروازه بان را به خدمت بگیرد. با این وجود سیلسن در مصاحبه با ESPN گفت:

با فرانک صحبت نکرده ام، او را به خوبی می شناسم اما با او صحبت نکرده ام. جایی نخواهم رفت چرا که در بارسلونا خوشحالم.

در حالیکه در انتهای فصل آینده مسابقات جام جهانی برگزار خواهد شد همه بازیکنان دوست دارند در ترکیب ثابت تیم های باشگاهی خود به میدان بروند تا شانس بیشتری برای حضور در تیم ملی خود در این مسابقات داشته باشند با این وجود سیلسن در ادامه اعلام کرد ترسی ندارد که جایگاهش در تیم ملی هلند را از دست بدهد:

با دیک ادووکات صحبت کرده ام و او به من گفته است باید توانایی هایم را نشان بدهم و من این کار را کرده ام. احساس می کنم توانایی هایم را نشان داده ام و در دو دیدار از دیدارهای تیم ملی هلند در تابستان بازی کرده ام. بنابراین فکر می کنم در آن دیدارها و همچنین در دیدارهای کوپا دل ری نیز توانایی هایم را به خوبی نشان داده ام.

سیلسن فصل گذشته در اواخر فرصت نقل و انتقالان به بارسلونا پیوست و فرصت کافی برای هماهنگ شدن با این تیم را نداشت. با این وجود پس از گذشت یک سال از حضور او در بارسلونا به نظر می رسد او با سیستم این تیم هماهنگ شده است و در تور پیش فصل این تیم در آمریکا دروازه بان شماره 1 بارسا خواهد بود چرا که تر اشتگن به دلیل حضور در جام کنفدارسیون ها تعطیلات بیشتری خواهد داشت و دیرتر به اردوی بارسلونا ملحق خواهد شد. با این وجود او در جواب به این سوال که آیا غیبت تر اشتگن می تواند فرصت خوبی باشد تا او دروازه بان نخست والورده باشد گفت:

نه، فکر نمی کنم که غیبت او برای من فرصتی را ایجاد کند و این مسئله برای من نکته مثبتی نخواهد بود. اما از اینکه اینجا هستم بسیار خوشحالم. شرایطم را به خوبی درک می کنم و امیدوارم بتوانم شرایط را تغییر دهم. همه بازیکنان دوست دارند در تمامی دیدارها به میدان بروند و من هم تمام تلاشم را خواهم کرد تا بتوانم به این خواسته ام برسم. حالا بیشتر در تمرینات از من استفاده می شود و همه چیز به خوبی پیش می رود. حالا نخستین کنفرانس مطبوعاتی ام را پشت سر گذاشته ام بنابراین اتفاقات خوبی می افتد.

1899