زیدان: امباپه بازیکن خوبی است؛ رونالدو در رئال مادرید می ماند

زیدان: امباپه بازیکن خوبی است؛ رونالدو در رئال مادرید می ماند

وبسایت رسمی برنامه نود - زین الدین زیدان، سرمربی تیم رئال مادرید در جریان تور پیش فصل تیم با Realmadrid TV گفتگویی انجام داد و در مورد چالش های پیش روی تیم صحبت کرد.

به گزارش وب سایت رسمی برنامه نود، رئال مادرید فصل گذشته فاتح لالیگا و لیگ قهرمانان شد و امسال می تواند در 6 تورنمنت برای کسب عنوان قهرمانی رقابت کند. زیزو در این باره گفت:

اینجا هستیم تا سخت کار کنیم. بازیکنان به سختی تلاش می کنند و خیلی خوب هم عمل می کنند. از نحوه عملکرد تیم در هفته اول راضی هستم و حالا باید همین روند را حفظ کنیم. پیش فصل مهم است، چرا که به ما اجازه می دهد تا روی نقاطی که می خواهیم کار کنیم. باید سخت کار کنیم و به همین خاطر اینجا هستیم. سه هفته حضور ما در اینجا برای ادامه فصل بسیار مهم است.

فصلی سخت و پر از توقعات:

سخت تر از قبل خواهد بود، اما خود را برای آن آماده می کنیم. می خواهیم به سخت کوشی خود ادامه دهیم و بازیکنان از آنچه در پیش است مطلع هستند. امسال سخت تر خواهد بود، اما در عین حال ما اینطور دوست داریم. ما از رویارؤیی با چالش ها و غلبه بر آنها با تلاش دوباره و قهرمانی در پایان فصل لذت می بریم.

بازیکنان:

همه آنها مهم هستند. همانطور که همیشه می گویم، و هرگز تغییر نخواهد کرد، مهم است که آنها هیجان زده اند، سخت کار می کنند و تعهد نشان می دهند. به اندازه کافی خوش شانس هستم که اینجا باشم و از هر لحظه و هر روز نهایت استفاده را خواهم کرد. خوش شانسم که در این باشگاه بزرگ حضور دارم. سعی می کنیم که فصل خوبی داشته باشیم.

زیدان در مصاحبه ای هم که با ESPN مکزیک داشت، در مورد کیلیان امباپه، پدیده تیم موناکو نیز گفت:

او بازیکن خیلی خوبی است، و در طول تمام سال این را نشان داده، اما بازیکن من نیست، و بیشتر از این نمی توانم به شما چیزی بگویم.

زیزو در مورد جدایی آلوارو موراتا و انتقال به چلسی نیز گفت:

ما برای او به جز بازی مقابل رئال مادرید، آرزوی موفقیت می کنیم. در نهایت، می دانیم که اینجا خانه اوست، و تمام زندگی اش را اینجا بوده است. او باید تصمیم می گرفت و تصمیمش این شد که به باشگاه دیگری برود.

سرمربی 45 ساله رئال مادرید در رابطه با شایعات جدایی کریستیانو رونالدو نیز گفت:

او در تعطیلات است، و کاملاً سزاوار آن است، منتظر او خواهیم بود. او با ما خواهد ماند، تمام. هر بازیکن اهمیت خاص خود را دارد و در لحظات مشخصی از فصل کمک کرده، و این به موفقیت تیم منجر شده است. به همه بازیکنان نیاز خواهم داشت چون 60 بازی برگزار خواهیم کرد. راضی کردن تمام آنها سخت است چون ممکن است 50 بازی به میدان بروند و اگر یک بازی بیرون بمانند، عصبانی می شوند.

در نهایت زیدان راجع به دیدار دوستانه پیش رو مقابل بارسلونا در ایالات متحده نیز گفت:

این یک بازی دوستانه است، باید از آن لذت ببریم، این بازی ها خاص هستند. امیدوارم بازی خوبی باشد.

1771