گزارش ویژه؛ تلاش پاریسن ژرمن برای جذب سانچز و نیمار؛ بودجه 280 میلیون یورویی تیم پاریسی

گزارش ویژه؛ تلاش پاریسن ژرمن برای جذب سانچز و نیمار؛ بودجه 280 میلیون یورویی تیم پاریسی

وبسایت رسمی برنامه نود - پاریسن ژرمن نه تنها به دنبال جذب نیمار است، بلکه در فکر استخدام سانچز هم می باشد.

به گزارش وبسایت نود، گاردین در جدیدترین گزارش خود مدعی شده است که پاریسن ژرمن اطمینان زیادی دارد تا بتواند در طی چند روز آینده انتقال الکسیس سانچز و نیمار را نهایی کند. دو انتقالی که می تواند دو بمب بزرگ نقل و انتقالات تابستانی 2017 لقب گیرد.

طبق گزارش گاردین، ناصر الخلیفی مدیر باشگاه پاریسن ژرمن در تلاش برای استخدام نیمار است و آن ها امیدوارند با فعال سازی بند فسخ قرارداد نیمار که 222 میلیون یورو ارزش دارد، این بازیکن را جذب کنند و نسبت به انتقال نیمار خوشبین هستند. از آن طرف، آنترو هنریکه مدیر ورزشی باشگاه پاریسی در تلاش برای جذب سانچز است. گفته می شود جمعه عصر هنریکه در یک هتل در مرکز شهر پاریس با مدیربرنامه سانچز دیدار کرده و هر دو طرف امیدوار به توافق هستند.

در صورت به توافق رسیدن سانچز با پاریسن ژرمن، باشگاه پاریسی باید با آرسنال وارد مذاکره شود. پیشنهاد اولیه پاریسن ژرمن 45 میلیون یورو خواهد بود ولی بعید به نظر می رسد آرسنال توجهی به این رقم پایین کند، ولو این که سانچز تنها 12 ماه دیگر با توپچی ها قرارداد دارد. اما الخلیفی رابطه خوبی با ونگر دارد و شاید پاریس مقصد مناسبی برای سانچز باشد، حداقل در این صورت، آرسنال او را به رقبای مستقیمش نمی فروشد. در چنین شرایطی به نظر می آید پی اس جی خودش را آماده می کند تا پیشنهاد دیگری را به ارزش 50 میلیون یورو ارائه کند.

در عین حال، پاریسن ژرمن تلاشش را برای جذب نیمار ادامه داده و اگرچه این بازیکن بند فسخ قرارداد 222 میلیون یورویی دارد ولی پی اس جی مایل به پرداخت این رقم است و حتی حاضر است سالیانه 40 میلیون یورو به این ستاره برزیلی دستمزد دهد.

نیمار اگرچه تا سال 2021 با بارسلونا قرارداد دارد ولی یک منبع آگاه جمعه به گاردین اعلام کرده است که نیمار خواستار ترک بارسا و پیوستن به پاریسن ژرمن است. لو پاریسین و یک رسانه برزیلی اخیراً مدعی شده بودند که نیمار به هموطنانش در پاریسن ژرمن (بازیکنانی نظیر دنی آلوز، تیاگو سیلوا، مارکینیوش و لوکاس مورا) گفته که به زودی راهی پاریس می شود و فصل بعد در کنار هم بازی خواهند کرد. او حتی امیدوار است طی روزهای آینده به پاریس سفر کند و انتقالش را به پی اس جی نهایی کند.

1878