مورینیو: منچستریونایتد می داند که من منتظر دو خرید دیگر هستم

مورینیو: منچستریونایتد می داند که من منتظر دو خرید دیگر هستم

وبسایت رسمی برنامه نود - سرمربی منچستریونایتد بار دیگر تاکید کرده تمایل دارد این تیم دو بازیکن دیگر به خدمت بگیرد. 

به گزارش وبسایت نود، ژوزه مورینیو در نشست خبری امروز خودش در حاشیه تور تابستانی منچستریونایتد در آمریکا عنوان کرده به دنبال جذب یک هافبک و یک وینگر در ادامه فصل نقل و انتقالات است اما می داند که خرید آن ها کار آسانی نیست. 

مورینیو به نقل از ESPN به خبرنگاران گفته:

از ترکیب تیمم راضی هستم اما دوست دارم دو بازیکن دیگر بخریم. هیچ وقت این موضوع که خرید یک هافبک دیگر باعث تعادل بهتر تیم می شود را پنهان نکردم. یک بازیکن هجومی دیگر که بتواند در پست وینگر بازی کند هم باعث می شود گزینه های مناسبی در خط حمله در اختیار داشته باشم. ترجیح می دهم راجع به بازیکنان دیگر تیم ها حرف نزنم چون دوست ندارم مربیان دیگر تیم ها راجع به علاقه شان برای خرید بازیکنان من حرف بزنند. دوست داریم دو بازیکن دیگر بخریم اما احتمالا در نهایت تنها یک خرید دیگر داشته باشیم. 

در مورد آخرین وضعیت بازار اطلاعی ندارم چون اد وودوارد مشغول مذاکره با باشگاه ها است. او می داند که من دو بازیکن دیگر می خواهم اما خودش می داند که اگر باشگاه به خاطر شرایط بازار تنها یک بازیکن دیگر بخرد من اعتراضی نخواهم کرد. رابطه ما خوب است و من منتظر خبرهای خوب هستم. باید هر چه زودتر خرید کنیم چون مهم است که بازیکن جدید زمان تمرین در کنار دیگر بازیکنان پیش از شروع فصل را داشته باشد. من آرام هستم و از بازیکنانم راضی هستم. 

۲۰۳۱