ایندیپندنت؛ بارسلونا توجه اش را معطوف به دیبالا و دمبله کرده است

ایندیپندنت؛ بارسلونا توجه اش را معطوف به دیبالا و دمبله کرده است

وبسایت رسمی برنامه نود - دیبالا و دمبله دو گزینه اصلی بارسلونا برای جانشینی نیمار هستند.

به گزارش وبسایت نود، ایندیپندنت مدعی شده است بارسلونا اکنون با جدایی نیمار کنار آمده و به فکر گزینه های جانشین برای ستاره برزیلی است. موضع بارسلونا در دو هفته اخیر دچار تغییرات زیادی شده، و این دگرگونی حتی در میان هم تیمی های وی هم دیده می شود، در حالی که تا همین 14 روز پیش، نیمار غیرقابل فروش به نظر می رسید، ولی حالا شرایط دچار تغییر شده و بارسلونا پذیرفته که می تواند با خروج وی کنار آید و ضرر آنچنانی هم نبیند.

در همین حال، تلاش برای جذب گزینه های جانشین آغاز شده، بارسلونا با فروش نیمار، بیش از 170 میلیون پوند نصیبش می شود و می تواند به خوبی ترکیب تیم را تقویت کند. کوتینیو یکی از گزینه های اصلی است ولی او به اندازه نیمار، بازیکن هجومی ای به حساب نمی آید، ضمن این که لیورپول هم چراغ مثبت برای فروش وی نشان نداده است.

گفته می شود دیبالا و دمبله دو گزینه دیگر بارسلونا هستند، شاید خرید دیبالا سخت تر باشد، البته این بازیکن رابطه خوبی با مسی دارد و این دو آرژانتینی با هم در ارتباط هستند، ولی شاید یوونتوس راضی به فروش وی نشود. خرید دمبله راحت تر به نظر می رسد، شاید دورتموند با چیزی در حدود 70 میلیون پوند به فروش وی راضی شود.

1878