سپیدرود رشت یک - سیاه جامگان مشهد 2 ؛ میثاقیان راه شکست سپیدرود را خوب می دانست

سپیدرود رشت یک - سیاه جامگان مشهد 2 ؛ میثاقیان راه شکست سپیدرود را خوب می دانست

وبسایت رسمی برنامه نود - دیدار تیم های سیاه جامگان مشهد و سپیدرود رشت با برتری میهمان به پایان رسید. 

به گزارش وب سایت نود، در این دیدار که اولین میزبانی سپیدرود رشت در تاریخ رقابت های لیگ برتر ایران به حساب می آمد، شاگردان اکبر میثاقیان پس از چند ضدحمله در نیمه اول به گل رسیدند و در ادامه بازی ضمن اداره بازی، نیم نگاهی به ضدحملات و موقعیت سازی داشتند. در ادامه گزارش بازی را می خوانید. 

سپیدرود رشت یک - سیاه جامگان مشهد 2

سپیدرود رشت

سید محمد حسینی، هادی موسوی، سید محسن حسینی، مهرداد جماعتی، میلاد قربان‌زاده، پویا نزهتی، محمد میری، میثم فردوسی، غلامرضا رضایی، میعاد یزدانی و عماد میرجوان

سرمربی: علی نظرمحمدی

سیاه جامگان مشهد

محمد ناصرى، یوره چلاک، محسن آقایى، احسان پیرهادى، رضا شربتی، کریم احمدى، حسین بادامکی، مصطفى احمدى، روح الله سیف اللهى، پیام ملکیان، کیوان امرایى

سرمربی: اکبر میثاقیان

  

شرح بازی

دقیقه 12: موسوی مدافع سپیدرود رشت با ضربه سر توپ ارسال شده از جناح چپ را زد اما این توپ با اختلاف اندکی از بالای دروازه به بیرون رفت.

 گل اول سیاه جامگان توسط کیوان امرایی

دقیقه 15:نفوذ و پیشروی بازیکن خط میانی سیاه جامگان باعث شد تا خط دفاعی سپیدرود در دفع توپ ناهماهنگ عمل کرده و پس از تعلل فراوان، سرانجام کیوان امرایی در یک موقعیت نامتعادل از درون محوطه جریمه توپ را به گوشه دروازه سپیدرود فرستاد. 

دقیقه 17: سیف اللهی توپی را از جناح راست زمین ارسال کرد که امرایی با ضربه سر این توپ را به بالای دروازه فرستاد.

دقیقه 25: امرایی فرصت خوبی برای زدن گل دوم تیمش داشت اما ضربه او با واکنش مدافعان و دروازه بان سپیدرود رشت به کرنر فرستاده شد.

دقیقه 28: شوت سنگین میرجوان در آستانه به ثمر رسیدن گل تساوی سپیدرود رشت بود که ناصری دروازه بان سیاه جامگان با واکنشی خوب توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه 29: شوت فردوسی بازیکن سپیدرود رشت از بیرون محوطه جریمه راهی اوت شد.

دقیقه 34: بازیکنان سیاه جامگان روی یک ضد حمله سریع موقعیت خوبی برای رسیدن به دروازه میزبان داشتند اما ضربه کم دقت امرایی توسط سیدمحمد حسینی دفع شد.

دقیقه 43: سیف اللهی ضربه آزاد سیاه جامگان را از فاصله ای دور به سمت دروازه سپیدرود رشت زد که توپ پس از برخورد با مدافعان در اختیار دروازه بان قرار گرفت.

دقیقه 1+45: میرجوان فرصت بسیار عالی برای زدن گل تساوی را از دست داد؛ این بازیکن توپ ارسالی از سمت راست را با یک شوت محکم به سمت دروازه سیاه جامگان زد که این توپ ثمری برای سپیدرود رشت نداشت.

دقیقه 46: حسین بادامکی که هفته پیش با یک شوت زیبا گل تساوی تیمش را به ثمر رساند، بار دیگر از پشت محوطه جریمه اقدام به شوتزنی کرد که توپ در میانه راه با برخورد به مدافعان سپیدرود رشت به بیرون رفت.

دقیقه 63: باز هم بادامکی شوت خطرناکی به سمت دروازه میزبان زد که توپ با اختلاف اندکی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 65: ضربه کرنر تیم سپیدرود به شکل خطرناکی نواخته شد که ناصری دروازه بان سیاه جامگان این توپ را از زیر طاق دروازه بیرون کشید و راهی کرنر کرد.

 گل دوم سیاه جامگان توسط پیام ملکیان

دقیقه 79:پناهی پس از حرکت در عرض زمین، پاس دقیقی را برای ملکیان ارسال کرد و ملکیان در شرایطی نامتعادل توپ را با پای چپ به سمت دروازه سپیدرود رشت شوت کرد که توپ در گوشه دروازه میزبان جای گرفت و نتیجه دو بر صفر شد.

 گل اول سپیدرود رشت توسط حق شناس (پنالتی)

دقیقه 82: داور مسابقه خطای بازیکنان سیاه جامگان روی نزهتی را پنالتی تشخیص داد؛ حق شناس پشت ضربه پنالتی ایستاد و توپ را به گل اول تیمش تبدیل کرد. ناصری دروازه بان سیاه جامگان به خوبی مسیر توپ را تشخیص داد اما توپ از زیر دستان او به بیرون رفت.

پایان بازی

سپیدرود رشت یک - سیاه جامگان مشهد 2

 برای مشاهده خلاصه بازی سپیدرود رشت و سیاه جامگان مشهد اینجارا کلیک کنید.

2081