نیمار: به ندای قلبم گوش کردم؛ بازی کردن در کنار مسی مهمترین انگیزه حضورم در بارسلونا بود

نیمار: به ندای قلبم گوش کردم؛ بازی کردن در کنار مسی مهمترین انگیزه حضورم در بارسلونا بود

وبسایت رسمی برنامه نود - نیمار در نخستین کنفرانس مطبوعاتی که در پاریس داشت اعلام کرد برای انتقال به این تیم به ندای قلبش گوش کرده است.

به گزارش وبسایت نود، نیمار پس از کشمکش فراوان بالاخره با رقم سرسام آور 222 میلیون یورو به پاریسن ژرمن پیوست و بدین ترتیب این بازیکن بدل به گران قیمت ترین بازیکن تاریخ فوتبال شد. پاریسی ها بالاخره رقم فسخ قرارداد این بازیکن را به بارسا پرداخت کردند تا این بازیکن به پاریس منتقل شود. نیمار در طول 4 سالی که در بارسلونا حضور داشت به قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، لالیگا، جام حذفی و بسیاری از افتخارات دیگر دست یافت با این وجود اعلام کرد برای تجربه چالش های جدیدی به پاریسن ژرمن پیوسته است:

قلبم می گفت زمان مناسب برای پیوستن به پاریسن ژرمن فرا رسیده است. حالا خیلی خوشحالم. خیلی خوشحالم. نمی توانم شرح بدهم که چه حس و شعفی در قلبم دارم. اینجا هستم تا به تیم کمک کنم تا بیشترین تعداد جام های ممکن را کسب کنیم. اینجا هستم تا تجربه های جدیدی را داشته باشم و قهرمانی های متعددی کسب کنم. دستان زیادی در بارسلونا دارم و ترک بارسا اصلا کار راحتی نبود. با این وجود در فوتبال چنین اتفاقاتی می افتد. این سخت ترین تصمیم زندگی من بود اما حس کردم حالا زمان مناسبی است تا بارسا را ترک کنم.

در پاریس نیز دوستان زیادی دارم و از حالا فکر می کنم در خانه ام هستم. در بارسلونا نیز بسیار خوشحال بودم و هرگز احساس ناراحتی نداشتم. حالا هم از اینکه بارسا را ترک کردم ناراحت نیستم. به همراه این تیم قهرمانی های متعددی کسب کردم.

بر اساس گزارش های منتشر شده نیمار در پاریس سالانه 30 میلیون یورو پس از کسر مالیات دریافت خواهد کرد، همچنین پس از اینکه این بازیکن اعلام کرد می خواهد به پاریسن ژرمن منتقل شود موج غشم هواداران بارسا او را با القابی چون خائن و پول پرست خطاب کردند. او در ادامه افزود:

هرگز پول باعث نشده است انگیزه خاصی پیدا کنم. پول هرگز مورد توجه من نیست و همیشه به ندای قلبم گوش می دهم.

مسی پس از خروج نیمار در اکانت اینستاگرامش پیامی احساس را منتظر کرد و از این بازیکن خداحافظی کرد، نیمار در این خصوص افزود:

انگیزه ام برای بازی در بارسلونا بازی کردن در کنار مسی بود. او الگوی من بود، وقتی با بهترین بازیکن جهان بازی می کنید همه چیز ساده تر خواهد بود.

نیمار که در پیش فل بارسلونا از نظر بدنی آماده است اعلام کرد می تواند در نخستین دیدار پاریسن ژرمن در لیگ 1 فرانسه به میدان برود:

آماده هستم تا از فردا برای پاریسن ژرمن به میدان بروم اگر این مسئله ممکن باشد بنابراین بیایید انجامش بدهیم.

وی همچنین در خصوص اینکه وقتی می داند گران قیمت ترین بازیکن جهان است گفت:

گران قیمت ترین بازیکن جهان بودن نگرانی و فشار خاصی را روی من اعمال نمی کند. هنوز هم همانند گذشته بازی میکنم و استرس و فشاری را احساس نمی کنم.  هنوز با مربی صحبت نکرده ام و نمی دانم که بازی می کنم یا خیر، نمی دانم در چه پستی بازی خواهم کرد.

1899