هفته نخست لیگ انگلیس؛ توقف لیورپول و شکست خانگی چلسی 9 نفره

هفته نخست لیگ انگلیس؛ توقف لیورپول و شکست خانگی چلسی 9 نفره

وبسایت رسمی برنامه نود - هفته نخست لیگ انگلیس با شکست خانگی مدافع عنوان قهرمانی و پیروزی منچسترسیتی آغاز شد.

به گزارش وبسایت نود، هفته نخست لیگ برتر که جمعه شب با پیروزی دراماتیک آرسنال آغاز شد روز شنبه با برگزاری ۷ بازی پیگیری شد. 

در نخستین بازی تیم لیورپول از ساعت ۱۷ مهمان واتفورد بود که این بازی در نهایت با گل لحظات پایانی واتفورد با نتیجه تساوی ۳-۳ به پایان رسید. مانه، فیرمینو و صلاح برای تیم یورگن کلوپ در این بازی گلزنی کردند. ویدیو خلاصه این بازی را می توانید اینجا مشاهده و یا دانلود کنید. 

۵ بازی از ساعت ۱۸:۳۰ برگزار شد که در مهمترین بازی تیم چلسی در عین ناباوری با نتیجه ۲-۳ مغلوب برنلی شد. گل های چلسی که به دلیل اخراج کیهیل و فابرگاس با نه نفر بازی را به اتمام رساند توسط موراتا و لوئیز زده شد. ویدیو خلاصه این بازی را می توانید اینجا مشاهده و یا دانلود کنید. 

در دیگر بازی ها تیم اورتون با تک گل رونی مقابل استوک سیتی پیروز شد و کریستال پالاس در خانه مغلوب هادرزفیلد شد. وست بروم با یک گل موفق به شکست بورنموث شد و دیدار ساوتهمپتون و سوانزی هم با تساوی بدون گل به پایان رسید.

در آخرین بازی شنبه هم تیم منچسترسیتی از ساعت ۲۱ مهمان برایتون بود که با گل آگوئرو و گل به خودی مدافع حریف توانست فصل را با پیروزی شروع کند. ویدیو خلاصه این بازی را می توانید اینجا مشاهده و یا دانلود کنید. 

هفته نخست لیگ انگلیس روز یکشنبه با دیدار تاتنهام مقابل نیوکاسل و منچستریونایتد مقابل وستهم به پایان می رسد. 

۲۰۳۱