مورینیو: خوشحالم دوباره در خانه امتیاز از دست ندادیم

مورینیو: خوشحالم دوباره در خانه امتیاز از دست ندادیم

وبسایت رسمی برنامه نود - مورینیو از پیروزی تیمش مقابل لسترسیتی خوشحال است.

به گزارش وبسایت نود، منچستریونایتد در هفته سوم رقابت های لیگ برتر انگلیس موفق شد لسترسیتی را شکست دهد تا به روند 100 درصد پیروزی خود در لیگ جزیره ادامه دهد، ژوزه مورینیو سرمربی یونایتد در پایان مسابقه درباره عملکرد تیمش چنین گفت:

از نمایش تیم راضی هستم، تیم حریف سازماندهی خوبی در دفاع داشت و برای آن ها احترام قائلم. بعد از گل، باید بگویم عملکرد خیلی خوبی داشتیم، یک نمایش مستحکم و قوی از تیم شاهد بودیم. بازیکنان روی نیمکت منتظر فرصت بودند، هررا با این که در زمین مسابقه نبود، از روی نیمکت فریاد می کشید و صحبت می کرد. رشفورد به زمین آمد و تاثیر خودش را گذاشت، با تعویض ها تلاش کردیم تا پویایی خط حمله را تقویت کنیم، رشفورد و فلینی منتظر فرصت بودند و به زمین آمدند و اثرگذار ظاهر شدند.

فصل قبل در بازی مقابل بورنموث پنالتی از دست دادیم و بعد از آن، تیم از نظر روحی شرایط خوبی نداشت. امروز هم پنالتی از دست دادیم ولی بعد از آن، دچار مشکل نشدیم و به گل رسیدیم و سپس نمایش مقتدری در زمین داشتیم. از شرایط تیم در ماه اول لیگ برتر راضی هستم. البته فصل قبل هم سه بازی اول را پیروز شدیم، ولی تصورم این است که این فصل در این سه بازی، نمایش کاملی داشتیم.

1878