وینکو: منصوریان باید بماند اما مقابل ما می‌بازد

وینکو: منصوریان باید بماند اما مقابل ما می‌بازد

سرمربی کروات گل گهر سیرجان تیمش را مهیای دیدار جام حذفی برابر استقلال می‌کند و بدون توجه به حواشی امیدوار به عبور از این مرحله است.

به گزارش "ورزش سه"، وینکو بگوویچ موفق شد در دیدار روز گذشته تیمش در هفته سوم برابر ماشین سازی به یک برد شیرین دست یابد. او اکنون امیدوار به موفقیت در دو بازی آینده گل گهر مقابل مس کرمان و استقلال در لیگ دسته اول و جام حذفی هست تا تیمش چهره واقعی یک مدعی به خود بگیرد. 

وینکو در خصوص جدال روز گذشته مقابل ماشین سازی گفت: توانستیم یک برد خوب را کسب کنیم. من از نتیجه بازی راضی هستم ولی تنها چیزی که نگران کننده است این است که ما در چمن مصنوعی بازی می‌کنیم و این روی کیفیت تیم ما اثر دارد. باشگاه تلاش می‌کند تا ما در یک ورزشگاه دیگر بازی‌های خانگی‌مان را برگزار کنیم.

سرمربی گل گهر در خصوص دیدار جام حذفی و تقابل با استقلال گفت: استقلال یک باشگاه بزرگ است که قدمتی زیاد در فوتبال ایران دارند. ما برای حضور در این بازی ابتدا به بازی‌مان در لیگ مقابل مس کرمان فکر می‌کنیم و سپس به این بازی و برای موفقیت در هر دو بازی بزرگ پیش رو تلاش و تمرکز لازم را به کار خواهیم گرفت.

در شرایطی که اولتیماتوم استقلال به منصوریان برای موفقیت در دو بازی آینده به گل گهر نیز بستگی دارد، وینکو مدیران استقلال را به اعتماد بیشتر دعوت کرد و در این زمینه گفت: من از این موضوع  خبر ندارم. فقط این را می‌دانم که هر مربی تلاش می‌کند که تیمش موفق شود. استقلال پارسال نتایج خوبی گرفته اما در تیم‌های استقلال و پرسپولیس کار کردن سخت است. من خودم در پرسپولیس حضور داشتم و از فشار تماشاگر و حتی شما خبرنگاران اطلاعات کافی دارم. متاسفانه فوتبال همیشه اینگونه است. همیشه باید در بهترین سطح قرار داشته باشی. من از منصوریان و مربیان جوان حمایت می‌کنم فرقی هم برایم ندارد که مربی در کدام باشگاه حضور داشته باشد. امیدوارم منصوریان سال‌ها در استقلال بماند و کارش را دنبال کند اما کار هر مربی پیروزی و تلاش برای موفقیت تیم خودش است و من نیز در این بازی به دنبال موفقیت تیمم خواهم بود.

وینکو شرایط پرسپولیس برای صعود از مرحله یک چهارم لیگ قهرمانان را نیز مثبت ارزیابی می‌کند و در این رابطه می‌گوید:‌ پرسپولیس تیم خیلی خوبی است. آنها سه سال است در کنار هم هستند و به یک نظم تاکتیکی خوب و هماهنگ رسیده‌اند. وقتی بازی الاهلی را دیدم متوجه شدم این تیم خط دفاع قابل اعتمادی ندارد و پرسپولیس می‌تواند از همین نقطه ضعف در بازی برگشت برای پیروزی استفاده کند.