ایران رکورد برزیل را در سئول می‌شکند؟

ایران رکورد برزیل را در سئول می‌شکند؟

فدراسیون فوتبال کره جنوبی می گوید که تاکنون 54 هزار بلیت برای دیدار برابر ایران در راه جام جهانی 2018 روسیه فروخته شده است.

به گزارش "ورزش سه"، فدراسیون فوتبال کره می گوید تا ساعت 15 عصر روز سه شنبه 54 هزار بلیت دیدار دو تیم کره ی جنوبی و ایران که در ورزشگاه جام جهانی سئول برگزار خواهد شد، فروخته شده است.

از اکتبر سال 2013 که تیم فوتبال کره جنوبی در این ورزشگاه و در یک دیدار دوستانه میزبان برزیل شده بود و طی دو روز 58 هزار بلیت فروخته شد، چنین استقبالی از بازی های تیم فوتبال کره جنوبی به عمل نیامده است. در نهایت این دیدار دوستانه در شرایطی برگزار شد که بیش از 60هزار نفر از نزدیک آن مسابقه را تماشا کردند.

بلیت فروشی برای دیدار ایران برابر کره جنوبی از تاریخ 10 آگوست یعنی 2 روز پیش آغاز شده و با استقبالی که از خرید بلیت این دیدار به عمل آمده، انتظار می رود بیش از 60 هزار نفر در استادیوم جام جهانی سئول که ظرفیت 66704 هزار نفر را دارد، از نزدیک به حمایت از تیم خود بپردازند.

پر شدن تمام ظرفیت ورزشگاه در دیدار کره جنوبی برابر ایران، پس از دیدار کره جنوبی برابر آلمان که در نیمه نهایی رقابت های جام جهانی سال 2002 برگزار شد، بی سابقه خواهد بود و جالب اینکه طی این مدت تنها در دیدار دوستانه برابر برزیل، 60 هزار کره ای به این ورزشگاه آمده بودند.

 تیم فوتبال کره ی جنوبی در حال حاضر از 8 دیدار گذشته ی خود 13 امتیاز کسب کرده و در شرایطی باید در خانه به مصاف ایران برود که کمپین های مختلفی برای حمایت از تیم ملی راه انداخته و حساب ویژه ای روی حمایت تماشاگران باز کرده است. کره جنوبی که از سال 1986 تاکنون در تمامی ادوار جام جهانی فوتبال حاضر بوده است، در صورت عدم کسب نتیجه ی لازم برابر ایران و پیروزی ازبکستان مقابل چین، شرایط بسیار دشواری برای صعود پیش رو خواهد داشت.

دیدار دو تیم از ساعت 16:30 دقیقه به وقت تهران در ورزشگاه جام جهانی سئول آغاز می شود.