مدیر ورزشی بارسلونا: لیورپول برای فروش کوتینیو 200 میلیون یورو می خواست

مدیر ورزشی بارسلونا: لیورپول برای فروش کوتینیو 200 میلیون یورو می خواست

وبسایت رسمی برنامه نود – البرت سولر و رابرت فرناندز، مدیران ارشد بارسلونا امروز در مورد این که چرا بارسا با وجود برنامه ریزی گسترده نتوانست به جز دمبله خرید مهم دیگری در نقل و انتقالات تابستان داشته باشد صحبت کردند.

به گزارش وبسایت نود، رابرت فرناندز در ابتدا تائید کرد که قیمت پائولینیو 40 میلیون یورو نقد به علاوه پاداش بوده است. سولر در ابتدا این قضیه را تکذیب کرد و گفت:

نمی خواستیم باشگاه را به خاطر بیاندازیم. ترکیب خیلی خوبی داریم. تا چند سال پیش صحبت از 100 میلیون یورو یک جنون بود اما امسال و در ساختار جدید نقل و انتقالات شرایط فرق کرده است. قبلا از مهمترین تیمهای نقل و انتقالات در زمینه خرید بودیم و حالا درآمدمان از هزینه بیشتر شده است. شرایط خیلی فرق کرده است. در نهایت ما تصمیم گرفتیم سرمایه باشگاه و ارزش اقتصادی تیم را به خطر نیاندازیم. برخی باشگاه ها حاضر شدند 50 میلیون یورو برای یک دروازه بان بپردازند. خوشحالیم که یوفا علیه چنین باشگاه هایی پرونده باز کرده است. حاضر نیستیم وارد بازار نقل و انتقالاتی شویم که قطب های آن عوض شده است. لیورپول برای فروش کوتینیو 200 میلیون یورو می خواست. وقتی برای خرید نیمار 222 میلیون یورو دریافت کردیم کل دنیا ما را ثروتمند می دانستند و به همین خاطر درخواست های نجومی از ما داشتند.

سولر در مورد انتقال نیمار به پاریسن ژرمن هم صحبت هایی انجام داد:

شایعه جدایی نیمار از بارسا اواخر ژولای مطرح شد. در آن زمان در تور تابستانی بودیم. مدیر باشگاه و من به هیچ وجه قبل از آن از این مطئله اطلاعی نداشتیم. ما زمانی خبردار شدیم که این ماجرا در رسانه ها مطرح شد. در نهایت خود این بازیکن تصمیم گرفت و وقتی تصمیم گرفته می شود، باید عواقب و نتایج آن را پذیرفت. اگر این بازیکن شخصا به اطرافیانش قبل از آن خبری داده به ما مربوط نیست و از آن اطلاعی نداشتیم. این که می گویند از قبل خبر داشتیم دروغ است. در روز 19 ژولای اولین پیغام واتسپ را دریافت کردم که در آن در مورد تمایل پی اس جی به نیمار صحبت شده بود.

رابرت فرناندز هم در مورد بازیکنان مد نظر بارسا صحبت کرد. مدیر فنی بارسلونا اظهار داشت:

این خبر که با وراتی مذاکره نداشتیم صحت ندارد. شخصا با اوناری امری صحبت کردم و او هم می دانست که این بازیکن را می خواستیم. دیروز تلاش کردیم تا خریدی انجام دهیم اما رد نهایت امکان پذیر نبود. فصل نقل و انتقالات بسته شد و حالا باید با همین تیمی که داریم آماده ادامه فصل شویم.

سولر، مدیر ورزشی باشگاه بارسلونا در مورد مسئله تمدید قرارداد مسی بیان کرد:

زمانی که باشگاه توافق را تائید کرده به این معنی است که هر دو طرف راضی هستند. فقط مراسم رسمی برای تمدید باقی مانده است. زمانی که باشگاه ادعایی می کند این طور نیست که بی دلیل به استخر شیرجه زده باشد بلکه همه چیز با سند و مدرک انجام شده و هر دو طرف به توافق رسیده اند.

1140