اسپانیا 3 - 0 ایتالیا؛ قدرت نمایی لاروخا در شب جادویی ایسکو

اسپانیا 3 - 0 ایتالیا؛ قدرت نمایی لاروخا در شب جادویی ایسکو

وبسایت رسمی برنامه نود - از گروه G رقابت های مرحله مقدماتی جام جهانی 2018، اسپانیا موفق شد در سانتیاگو برنابئو با نتیجه 2-0 ایتالیا را شکست دهد.

به گزارش وب سایت رسمی برنامه نود، از دور هفتم رقابت ها، اسپانیا موفق شد با دو گل ایسکو از سد ایتالیا عبور کرد و با 19 امتیاز بالاتر از ایتالیای 16 امتیازی در صدر جدول گروه قرار گرفت.

اسپانیایی ها که در این دیدار کاملاً مسلط عمل کردند، ابتدا در دقیقه '13 توسط ایسکو به گل رسیدند؛ هافبک رئال مادرید از روی ضربه ایستگاهی چسبیده به محوطه جریمه به زیبایی دروازه بوفون را که برای 170ـمین بار برای ایتالیا به میدان می رفت، باز کرد. در ادامه نیمه نخست هم اسپانیا تیم برتر میدان بود و در دقیقه '40 به گل دوم هم دست یافت؛ ایسکو این بار پشت محوطه صاحب توپ شد و با پای چپ ضربه ای به گوشه دروازه بوفون روانه کرد؛ این پنجمین گل ملی ایسکو در 21 بازی ملی بود.

در نیمه دوم ایتالیا کمی جلوتر آمد اما چندین بار ضربات بازیکنان این تیم به خوبی توسط دخیا مهار شد. آلوارو موراتا که در دقیقه '72 به جای اینیستا وارد میدان شده بود، در دقیفه '77 گل سوم تیمش را به ثمر رساند؛ روی یک ضدحمله که با فرار راموس همراه بود، کاپیتان لاروخا با پاس به جلوی دقیق خود، موراتا را در دهانه دروازه صاحب موقعیت کرد تا مهاجم سابق رئال مادرید با یک بغل پای چپ دروازه بوفون را برای سومین بار باز کند.

اتفاق قابل توجه دیگر این مسابقه، این بود که داوید ویا در آخرین ثانیه های بازی در میان تشویق انبوه هواداران برنابئو، بعد از 3 سال مجدداً برای اسپانیا به میدان رفت.

1771