بارتومئو: هواداران نگران نباشند، قرارداد مسی تمدید شده است

بارتومئو: هواداران نگران نباشند، قرارداد مسی تمدید شده است

وبسایت رسمی برنامه نود - رییس بارسلونا بار دیگر تاکید کرده این باشگاه نگرانی بابت تمدید قرارداد فوق ستاره آرژانتینی خود ندارد.

به گزارش وبسایت نود، جوزپ بارتومئو که این روزها به دلیل جدایی نیمار و عملکرد ضعیف بارسلونا در فصل نقل و انتقالات انتقادات زیادی را تحمل می کند و حتی عده ای از هواداران خواهان برکناری او شدند در جدیدترین مصاحبه خود با رسانه های اسپانیا تاکید کرده کار تمدید قرارداد لیونل مسی تمام شده و تنها مراسم رسمی امضای قرارداد باقی مانده است. 

بارتومئو به نشریه اسپورت کاتالونیا گفته:

در مورد تمدید قرارداد مسی تنها مراسم رسمی امضای قرارداد و عکس برداری باقی مانده است. سه قرارداد باید امضا شود. یک قرارداد با موسسه مسی است که توسط رییس موسسه و برادر مسی امضا شده است. یک قرارداد برای حق پخش تصاویر او است که توسط پدرش امضا شده است. یکی هم قرارداد استخدام مسی به عنوان بازیکن است که این هم توسط پدرش که اجازه چنین کاری را دارد امضا شده است.

قرارداد جدید امضا شده و از روز ۳۰ ژوئن گذشته آغاز شده است. مشکلی وجود ندارد و تنها بازگشت مسی و مراسم عکس برداری باقی مانده است. ما آرام هستیم. مشکل برنامه ریزی داشتیم. او روز ۶ و یا ۷ سپتامبر از آرژانتین باز می گردد و ما باید روز ۹ سپتامبر بازی کنیم. بازی ها به صورت فشرده برگزار می شوند و ما باید وقت مناسب پیدا کنیم. 

با توجه به تعهد مسی به باشگاه نگرانی بابت تکرار شدن وضعیت نیمار نداریم. بارسا هیچ وقت با زور بازیکنی را نگه نمی دارد. ما مثل تعدادی از باشگاه های اروپایی رفتار نمی کنیم. فرقی نمی کند بند فسخ قرارداد بازیکن ۵۰۰ میلیون، ۶۰۰ میلیون و یا یک میلیارد باشد. ما نمی توانیم بازیکنی که قصد رفتن دارد را حفظ کنیم. اگر بازیکنی چنین قصدی داشته باشد باید بشینیم و با او صحبت کنیم تا بهترین راه را بیابیم. اگر در مورد نیمار این کار را کرده بودیم برای همه بهتر می شد. 

۲۰۳۱