رئال مادرید 3 - 0 آپوئل؛ رونالدو با توپ پر برگشت

رئال مادرید 3 - 0 آپوئل؛ رونالدو با توپ پر برگشت

وبسایت رسمی برنامه نود - رئال مادرید، مدافع عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان، نخستین بازی خود در مرحله گروهی رقابت های فصل جدید را با پیروزی 3-0 به پایان رساند.

به گزارش وب سایت رسمی برنامه نود، رئال مادرید در حالیکه در 3 هفته نخست رقابت های لالیگا در غیاب کریستیانو رونالدو 4 امتیاز حساس را از دست داده بود، در بازگشت این بازیکن به ترکیب تیم در رقابت های اروپایی مقتدرانه شروع کرد و 3-0 پیروز شد تا صدرنشین گروه شود.

رئال مادرید که در خانه میزبان آپوئل بود در دقیقه '12 توسط فوق ستاره پرتغالی خود به گل اول دست یافت؛ روی یک ضدحمله خوب، بیل از سمت چپ توپ را به شکل زمینی به دهانه دروازه فرستاد تا رونالدو با یک بغل پا و جایگیری خوب دروازه حریف را باز کند. در دقیقه '25 مصدومیت متئو کواچیچ کام مادریدی ها را کمی تلخ کرد و هافبک کروات با چشمانی گریان جای خود را به تونی کروس داد. نیمه اول بازی با همین نتیجه پایان یافت.

با شروع نیمه دوم، رئال مادرید باز هم هجومی و مسلط بازی را دنبال کرد و در دقیقه '50 صاحب یک ضربه پنالتی شد که رونالدو پشت توپ قرار گرفت و گل دوم خود و تیمش را به ثمر رساند تا بازگشتی متناسب داشته باشد. فشار شاگردان زیدان در دقیقه '61 به گل سوم منجر شد؛ ارسال مارسلو از سمت چپ، با ضربه سر بیل در تیر دوم همراه شد تا راموس پیش تاخته با یک ضربه آکروباتیک زیبا دروازه آپوئل را باز کند.

در ادامه مسابقه نیز رونالدو و مایورال هر کدام یک گل به ثمر رساندند اما آفساید گرفته شد تا بازی با همان نتیجه 3-0 به پایان برسد. رئال مادرید حالا در 72 بازی رسمی و متوالی موفق به گلزنی شده است.

ترکیب دو تیم و آمار بازی:

1771